ریلمی مگ دارت

اکوسیستم ریلمی مگ دارت رونمایی شد؛ شارژ بی سیم ۵۰ وات، پاوربانک و بیشتر

اکوسیستم ریلمی مگ دارت – Realme MagDart معرفی شد. این اکوسیستم شامل محصولات زیادی از جمله شارژ بی سیم مغناطیسی ۵۰ وات، شارژ بی سیم ۱۵ وات و پاور بانک می‌شود.

ریلمی با معرفی مگ دارت از یک اکوسیستم کامل پرده برداری کرد. وظیفه اصلی این سیستم شارژ کردن گوشی شما است؛ اما ویژگی‌های جذاب دیگری نیز دارد. احتمالا نام گوشی ریلمی فلش به گوشتان خورده است، ولی باید به شما بگوییم که فلش تنها یک دستگاه مفهومی برای نشان دادن قابلیت‌های این سیستم بود.

در حقیقت اولین دستگاهی که کاربران می‌توانند با استفاده از مگ دارت شارژ کنند، ریلمی جی تی است. جی تی از شارژ بی سیم (و مخصوصا سیستم مغناطیسی جدید) پشتیبانی نمی‌کند؛ اما ریلمی قصد دارد با عرضه یک قاب محافظ خاص این قابلیت را به GT اضافه کند. بنابراین می‌توان منتظر عرضه قاب‌های مشابه برای سایر مدل‌ها نیز بود.

ریلمی مگ دارت

قاب عرضه شده برای ریلمی GT از طراحی زیبایی برخوردار است. این قاب از جنس کربن است و یک ماژول مگ دارت را در خود جای داده است. نکته جالب اینجاست که همچنان می‌توانید از درگاه USB-C گوشی برای شارژ کردن یا انتقال فایل استفاده کنید. خیلی خوب، MagDart چه ویژگی‌هایی دارد؟

اول از همه باید بگوییم که مگ دارت می‌تواند گوشی شما را خیلی سریع شارژ کند. آداپتور توانمند ۵۰ واتی ریلمی سریع‌ترین شارژر بی سیم مغناطیسی دنیا با است و می‌تواند یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری را (همانند نمونه مورد استفاده در گوشی مفهومی فلش یا ریلمی GT) در کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ کند. در واقع می‌توان گفت که از این نظر تفاوت چندانی با شارژر سیمی سوپر دارت ۵۰ واتی ریلمی ندارد.

ریلمی مگ دارت

ریلمی همچنین از یک فن داخلی برای خنک نگه داشتن گوشی و شارژر در هنگام شارژ استفاده کرده است؛‌ اما این شارژر گزینه ایده‌آلی برای استفاده در هنگام سفر نیست.

ریلمی مگ دارت

به همین خاطر ریلمی از شارژر مگ دارت ۱۵ وات خود نیز رونمایی کرد. این پد شارژ تنها ۳.۹ میلی‌متر ضخامت دارد که باعث می‌شود حتی از مگ سیف اپل نیز باریک‌تر باشد. برای رسیدن به این هدف، ریلمی مداربندی دستگاه را در سری کابل USB قرار داده و تنها کویل است که در پد جایگذاری شده است.

اگرچه توان این پد شارژ تنها ۱۵ وات است؛ اما می‌تواند یک گوشی اندرویدی مجهز به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری را در تنها ۹۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. در مقام مقایسه باید گفت که سیستم اپل (که ۱۵ وات است) به سه ساعت زمان برای شارژ‌ کامل باتری ۳۶۸۷ میلی‌آمپری آيفون 12 پرو مکس نیاز دارد که یعنی ریلمی مگ دارت برای مدت زمان بیشتری می‌تواند با حداکثر توان کار کند.

ریلمی از یک شارژ بی سیم دیگر نیز رونمایی کرد. این مدل بیشتر به یک پایه شباهت دارد،‌ ولی یک سیستم دوگانه است. بخش تکیه‌گاه گوشی در واقع یک پاور بانک است که کاربر می‌تواند به صورت مجزا از آن برای شارژ کردن گوشی استفاده کند.

ریلمی مگ دارت

Realme همچنین توجه ویژه‌ای به طراحی این محصول داشته و در ساخت آن از چرم گیاهی و آلومینیوم بهره گرفته است. گیره‌های مغناطیسی سیستم MagDart نیز می‌توانند به خوبی گوشی را در هنگام استفاده کاربر نگه دارند.

موارد فوق تنها محصولات معرفی شده اکوسیستم ریلمی مگ دارت نیستند. ریلمی از MagDart Beauty Light نیز رونمایی کرد که در واقع یک قاب محافظ با یک چراغ حلقه‌ای است. انرژی مورد نیاز این فلاش توسط گوشی و از طریق شارژ بی سیم معکوس تامین می‌شود. ریلمی در این فلاش از ۶۰ LED استفاده کرده است و کاربر می‌تواند میزان روشنایی و دمای رنگ را تنظیم کند.

آخرین محصول معرفی شده ریلمی والت است. همانند پاور بانک، این اکسسوری نیز از چرم گیاهی و آلومینیوم ساخته شده است. والت می‌تواند سه کارت اعتباری را در خود جای دهد و دارای یک پایه داخلی است که می‌تواند در هنگام تماشای فیلم یا انجام تماس تصویری به کار آید.

هنوز قیمت و زمان عرضه لوازم جانبی ریلمی مگ دارت مشخص نیست؛ اما در صورت انتشار اخبار بیشتر، آن را با شما در گجت نیوز به اشتراک می‌گذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*