ویدیوی جعبه گشایی گلکسی بادز 2 سامسونگ

ویدیوی جعبه گشایی گلکسی بادز 2 سامسونگ را تماشا کنید

ویدیویی از جعبه گشایی گلکسی بادز 2 سامسونگ – Samsung Galaxy Buds 2 پیش از رونمایی رسمی این ایرباد بی‌سیم توسط یک افشاگر منتشر شده است.

طرفداران سامسونگ بی‌صبرانه منتظر رسیدن ۲۰ مرداد و رونمایی از گجت‌های مختلف این شرکت هستند؛ اما کانالی به نام The Mobile Central کمی پیش دستی کرده و ویدیو کاملی از جعبه گشایی و بررسی اولیه گلکسی بادز 2 سامسونگ را منتشر کرده است. در این ویدیو شما با ویژگی‌های ایرباد بی سیم سامسونگ و نحوه راه‌اندازی آن با برنامه Galaxy Wearable آشنا می‌شوید.

دانلود ویدیو

در داخل جعبه محصول کیس شارژ، بادز 2، کابل شارژ USB-A به C، سری‌های اضافی و مدارک مربوطه قرار گرفته‌اند. کیس ایرباد سامسونگ مربعی و کوچک است و شما را به یاد Buds Live یا بادز پرو می‌اندازد و خود Galaxy Buds 2 نیز شباهت زیادی به بادز پرو دارد.

رنگ بدنه بیرونی کیس شارژ سفید است، ولی بدنه درونی به رنگ خود ایرباد است که در این ویدیو با رنگ سبز زیتونی طرف هستیم. مجری ویدیو کمی هم درباره تنظیمات برنامه گلکسی ویربل صحبت می‌کند و نحوه جفت شدن گلکسی Buds 2 را توضیح می‌دهد. برنامه تصویر بادز 2 را در رنگ سبز زیتونی نشان می‌داد، ولی انگار هنوز برای پشتیبانی از ایرباد معرفی نشده به خوبی آپدیت نشده است.

رویداد آنپکد در ۲۰ مرداد ماه برگزار خواهد شد و در طول آن شاهد رونمایی از گلکسی بادز 2، گلکسی واچ 4، واچ 4 کلاسیک، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*