گوشی های سری آیفون 13 مجهز به باتری‌های قدرتمند خواهند شد

گوشی های سری آیفون 13 به باتری‌های قدرتمندی مجهز می‌شوند

بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی های سری آیفون 13 – iPhone 13 اپل به باتری‌های قدرتمندی مجهز می‌شوند و مسیر جدیدی را برای شکوفایی باز خواهند کرد.

گرچه هیچوقت گوشی‌های آیفون به خاطر باتری‌های بزرگ شناخته نشده‌اند، اما شرکت اپل در سال‌های گذشته اقداماتی را به منظور بهبود قدرت باتری انجام داده و بر اساس گزارش‌های جدید منتشرشده به نظر می‌رسد اپل در حال برداشتن گام‌های مثبت بیشتری است.

بر اساس گزارش DigiTimes، شرکت اپل قصد دارد استفاده از دستگاه‌های یکپارچه غیرفعال (IPD) را برای تراشه‌های جانبی موجود در آیپد، آیفون و مک بوک به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این تراشه‌ها می‌توانند موجب بهبود و ارتقاء عملکرد شوند و از نظر اندازه هم باریک‌تر از تراشه‌های فعلی خواهند بود؛ این ویژگی باعث می‌شود فضای کمتری اشغال شود و در عین‌حال، باتری‌های قدرتمند و بزرگ‌تری برای آیفون مورد استفاده قرار گیرند.

شرکای تجاری اپل همانند TSMC و Amkor همکاری قابل توجهی روی این مسئله دارند. در حال حاضر مشخص نیست کدام محصولات مجهز به تراشه‌های جدید خواهند بود، اما به نظر می‌رسد گوشی‌های سری آیفون 13 از شانس بیشتری برخوردار هستند. مک بوک پرو و آیپد مینی 6 هم در آینده می‌توانند از فناوری موردنظر استفاده کنند. فراموش نکنید که این موارد فقط حدس و گمان بوده و هنوز اطلاعات دقیقی پیرامون نام محصولات مجهز به تراشه‌های جانبی به صورت رسمی مشخص نشده است.

ظرفیت باتری گوشی های سری آیفون 13

به نظر می‌رسد ظرفیت باتری گوشی‌های سری آیفون 13، افزایش چشمگیری خواهد داشت. برخی از شایعات منتشرشده، ظرفیت گوشی‌های سری آیفون 13 را به شکل زیر عنوان کرده‌اند:

  • آیفون 13 مینی؛ 2406 میلی‌آمپر ساعت
  • آیفون 13؛ 3095 میلی‌آمپر ساعت
  • آیفون 13 پرو؛ 3095 میلی‌آمپر ساعت
  • آیفون 13 پرو مکس؛ 4352 میلی‌آمپر ساعت

این اعداد به معنای افزایش 8 درصدی ظرفیت باتری آیفون 13 مینی، افزایش تقریبا 10 درصدی آیفون 13 و 13 پرو و همچنین افزایش 18 درصدی برای آیفون 13 پرو مکس است. در صورتی که اطلاعات منتشرشده صحیح باشند، آیفون 13 پرو مکس را می‌توان نخستین گوشی آیفون  معرفی کرد که مجهز به یک باتری قدرتمند شده است؛ در حال حاضر این جایگاه در اختیار آیفون 11 پرو مکس قرار دارد که مجهز به باتری 3969 میلی‌آمپر ساعتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*