قیمت جی ام سی S350

قیمت جی ام سی S350 در بازار آزاد تعیین شد

قیمت جی ام سی S350 در بازار آزاد تعیین شد. شرکت ریگان خودرو اخیرا JMC S350 را به صورت محدود به بازار عرضه کرد و اکنون مالکان این شاسی بلند دو دیفرانسیل قیمت بازار آن را مشخص کردند.

شرکت ریگان خودرو به تازگی جی ام سی S350 مدل 1399 را به مشتریان تحویل داد و هم‌اکنون نسخه صفر کیلومتر این شاسی بلند دو دیفرانسیل مونتاژی در بازار ایران به فروش می‌رسد. همچنین مالکان این خودرو در آگهی‌های فروش برای این خودرو چینی قیمت بازار بسیار زیادی را در نظر گرفتند.

قیمت جی ام سی S350 در بازار آزاد 

قیمت جی ام سی S350

بررسی‌ها نشان می‌دهد فروشندگان در روزهای ابتدایی عرضه این خودرو قیمت بیش از 1 میلیارد و 450 میلیون تومان را برای این شاسی بلند در نظر گرفته بودند، اما با گذشت زمان مالکان در آگهی‌های خود قیمت حدود 1 میلیارد و 270 میلیون تومان را برای JMC S350 اعلام می‌کنند.

با وجود این که برخی از مالکان قیمت جی ام سی S350 را حدود 1 میلیارد و 250 میلیون تومان نیز درج کردند، اما به دلیل اینکه ریگان خودرو در حال حاضر این خودرو را به شکل محدود به بازار عرضه کرده و برای بسیاری ناشناخته است، استقبال زیادی از این خودرو نمی‌شود و به همین دلیل هنوز مالکان موفق به فروش این شاسی بلند دو دیفرانسیل نشده‌اند.

مدل 1399 جی ام سی S350 که در بازار ایران حضور دارد در واقع نسخه نیمه فول این شاسی بلند چینی محسوب می‌شود، اما خبرها حاکی از آن است که ریگان خودرو قصد دارد در آینده نزدیک نسخه فول آپشن و جدید از این خودرو را نیز تولید و روانه بازار کند. گفتنی است ریگان خودرو باید تعهدات معوق زیادی را به انجام برساند و به همین دلیل انتظار می‌رود این شرکت در گام اول به انجام تعهدات مشتریان کوپا T210 بپردازد.

نگاهی به مشخصات جی ام سی اس ۳۵۰

قیمت جی ام سی S350

ریگان خودرو برای جی ام سی S350 موتور 2 لیتری توربو را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با 205 اسب بخار و گشتاور 325 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولیدی از این پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعت اتوماتیک به چرخ‌های عقب و جلو منتقل می‌شود. این خودرو بر اساس  فورد اورست بازار چین و شرق آسیا ساخته شده است؛ زیرا این شاسی بلند آمریکایی در کارخانه JMC به مونتاژ می‌رسد و شرکت چینی توانسته امتیاز استفاده از شاسی و اتاق فورد اورست را به دست آورد و از آن برای ساخت شاسی بلند S350 استفاده کند.

قیمت جی ام سی S350

از امکانات JMC S350 می‌توان به تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ‌ها، تنظیم حالت رانندگی، سنسور باد لاستیک، آینه حساس به نور، رهیاب ماهواره‌ای، کامپیوتر سفر، صندلی برقی راننده، بلوتوث، رینگ آلومینیومی، تهویه اتوماتیک، دو کیسه هوا، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، دوربین عقب، آینه‌های تاشو برقی، سنسور پارک جلو و عقب، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، استارت دکمه‌ای، تریم داخلی چرم، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ABS، EBD، BA اشاره کرد. ریگان خودرو قصد دارد نسخه فول آپشن و فیس لیفت این شاسی بلند را نیز در آینده نزدیک به تولید برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*