پخش زنده مراسم هیئت

همراه اول از پخش زنده مراسم هیئت ها در ایام محرم حمایت می‌کند

همراه اول از پخش زنده مراسم هیئت ها در ایام محرم حمایت می‌کند. از این رو هیات‌های مذهبی در محرم امسال قادرند برنامه‌های خود را با اینترنت رایگان همراه اول برای کاربران پخش کنند.

اپراتور همراه اول با مشارکت پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق که در حوزه انتشار اخبار هیئت‌ها و محافل مذهبی فعال است با نزدیک شدن به ماه محرم و عزادارای سید و سالار شهیدان امکانات ویژه‌ای را برای هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در نظر گرفته است.

حمایت همراه اول از پخش زنده مراسم هیئت ها

بر اساس امکانات ویژه‌ای که همراه اول در نظر گرفته است، هیئت‌های مذهبی این امکان را خواهند داشت تا امسال نیز پخش زنده مجالس خود را از طریق پیام رسان روبیکا به وسیله سیستم استریم یا تلفن همراه به انجام برسانند. این اقدام مشارکتی با هدف تسهیل در برگزاری مراسم‌ عزاداری طی دوران محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا انجام خواهد شد.

در سال قبل نیز بیش از هزار هیئت با مشارکت عقیق در سراسر کشور از طریق روبیکا توانستند هیئت‌های خود را به صورت زنده پخش کنند. همراه اول امسال نیز برای حمایت از محافل عزاداری ماه محرم به هیئت‌هایی که در این طرح شرکت کنند، ۳۰ گیگابایت اینترنت و ماسک بهداشتی رایگان اهدا خواهد کرد. مدیران هیئت‌ها برای ثبت نام در این طرح و دریافت اقلام حمایتی می‌بایست عدد ۱ را به سامانه ۱۰۰۰۹۸۹۱ ارسال نمایند تا از طریق پنل جامع «نسل حسینی»این امکانات به آنها ارائه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*