فیلم Don't Breathe 2

تریلر نهایی فیلم Don’t Breathe 2 را تماشا کنید؛ معجونی از کشتار و وحشت

چیزی به انتشار دنباله‌ ترسناک فیلم «نفس نکش» نمانده است. در ادامه می‌توانید تریلر نهایی نفس‌گیر و جذاب فیلم Don’t Breathe 2 را تماشا کنید.

جدیدترین تریلر فیلم «نفس نکش ۲» توسط سونی پیکچرز منتشر شد و آنقدر ترسناک است که امکان دارد نفس‌تان را بند بیاورد! این تریلر صحنه‌های هولناک و خشن بسیاری را به تصویر می‌کشد و تلاش‌های نورمن نوردستروم (با بازی استفن لانگ) را برای نجات جان دخترخوانده‌اش (مادلین گریس) نشان می‌دهد.

فیلم «نفس نکش ۲» برای افراد ضعیف و آن‌هایی که از لحاظ روحی آمادگی مواجهه با لحظات ترسناک را ندارند ساخته نشده است. و احتمالاً اگر در یک جمع و یا محیط عمومی قرار دارید، تماشای این اثر ایده خوبی نخواهد بود. با توجه به این هشدارها، در ادامه می‌توانید تریلر نهایی فیلم Don’t Breathe 2 را تماشا کنید.

در توضیحات رسمی و خلاصه داستان فیلم Don’t Breathe 2 آمده است: «داستان دنباله فیلم «نفس نکش» در سال‌های پس از حملات مرگبار به خانه نورمن اتفاق می‌افتد. جایی که نورمن نوردستروم در حال گذران زندگی و رسیدن به آرامش است؛ اما این زندگی آرام دوامی نخواهد داشت زیرا گناهان گذشته او قرار است به دشمن جدیدش تبدیل شوند.»

رودو سایگس کارگردانی این قسمت را بر عهده دارد که در فیلم اصلی، به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده حضور داشت. فده آلوارز که «نفس نکش» را کارگردانی کرده بود، در فیلم Don’t Breathe 2 به عنوان نویسنده در کنار سایگس حضور دارد. نسخه اول این فیلم ترسناک و محبوب، با بودجه‌ای کمتر از ۱۰ میلیون دلار ساخته شد و در گیشه با فروشی بیش از ۱۵۷ میلیون دلار، به موفقیتی بی‌نظیر دست پیدا کرد.

«نفس نکش ۲» در تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۲۱ (۲۲ مرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد؛ همزمان با فیلم موردانتظار Free Guy با بازی رایان رینولدز. تا ملاقات مجدد با قاتل نابینا، کمتر از یک هفته باقی مانده است؛ خودتان را برای یک تجربه نفس‌گیر و هولناک آماده کنید.

نظر شما راجع‌به فیلم «نفس نکش ۲» چیست؟ آیا این عنوان ترسناک می‌تواند موفقیت‌های قسمت قبلی را تکرار کند یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*