آنر

آنر مجددا در حال قدرت گرفتن در بازار گوشی‌های هوشمند است

برند آنر – Honor از هواوی جدا شد تا بتواند از سایه تحریم‌های آمریکا دربیاید و حالا خبر رسیده که این برند در حال قدرت گرفتن در بازار گوشی‌‌های هوشمند است.

تحریم هواوی توسط آمریکا سبب شد که بخش تولید گوشی این شرکت ضربه بزرگی بخورد و همین اتفاق نیز باعث شد که شاهد مستقل شدن برند آنر باشیم. گزارش جدید موسسه کانترپوینت نشان می‌دهد که این تصمیم درست بوده و آنر در حال بازیابی موقعیت سابق خود است.

ظاهرا به نظر می‌رسد که سقوط آزاد چند ماه اول سال (میلادی) که به دلیل ساماندهی مجدد کسب و کار این شرکت بوده به پایان رسیده است. سری آنر 50 نیز فروش خوبی را تجربه می‌کند.

آنر

آنر در دو ماه گذشته رشد بسیار خوبی را تجربه کرده و در ماه ژوئن (بازه ۱۱ خرداد تا ۹ تیر ماه) به سهم ۸.۴ درصدی در بازار چین دست پیدا کرده است. کانترپوینت همچنین با ارائه آماری دقیق تر اعلام کرد که در بازه ۳۱ خرداد تا ۱۳ تیر ماه شاهد افزایش فروش ۳۶ درصدی آنر در مقایسه با دو هفته قبلی بوده‌ایم. این موضوع را می‌توان به دلیل عرضه Honor 50 دانست.

آنر

بدین ترتیب باید گفت که این شرکت با عرضه سری مجیک 3 در ماه آینده به رشد خود ادامه خواهد داد. البته این اتفاق را می‌توان تا حدی به وفاداری به برند در کاربران ارتباط داد. George Zhao چند روز پیش اعلام کرد که پس از جدایی از هواوی ۴۰۰۰ نفر مجددا در دفتر مرکزی این شرکت استخدام شده‌اند. کاربران نیز بدون شک از تلاش‌های آنر برای ادامه مسیر خوشنود هستند.

البته نباید ارتباط آنر با Digital China را نادیده گرفت. این شرکت بزرگترین شبکه تامین در چین را در اختیار دارد و می‌تواند به Honor اجازه دهد که محصولات خود را به مخاطبان بیشتری عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*