می بند 6

آپدیت جدید می بند 6 شیائومی چراغ قوه را به آن اضافه می‌کند

در به‌روزرسانی جدید می بند 6 شیائومی – Xiaomi Mi Band 6 ویژگی چراغ قوه‌ در کنار پشتیبانی از زبان‌های بیشتر به آن اضافه شده است.

اخیرا آپدیت تازه‌ای برای می بند 6 شیائومی منتشر شده که ویژگی‌های تازه‌ای جمله چراغ قوه را به آن اضافه می‌کند.

به‌روزرسانی شماره 1.0.4.38 این مچ بند هوشمند، در کنار چراغ قوه، زبان‌های تازه‌ای را نیز به آن اضافه کرده و هم‌اکنون در بریتانیا، جمهوری چک و کویت قابل دریافت است. به زودی شاهد عرضه این آپدیت در دیگر بخش‌های جهان نیز خواهیم بود.

در صورتی که این آپدیت را دریافت کردید، پیش از دانلود و نصب آن، مطمئن شوید که اپلیکیشن می فیت (MI Fit) گوشی شما نسخه‌ی 5.3.0 باشد. در ماه آوریل، قابلیت پایش تنفس در زمان خواب به می بند 6 اضافه شد و اتفاق خوبی است که شیائومی همچنان تلاش می‌کند تا ویژگی‌های آن را افزایش دهد.

می بند 6

این دستبند پرطرفدار مجهز به یک صفحه نمایش آمولد 1.56 اینچی بوده و به حسگرهایی همچون شمارشگر ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون (SpO2)، شتاب‌سنج و ژیروسکوب مجهز است. از دیگر قابلیت‌های می بند 6 می‌توان به اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی، گام شمار، کنترل پخش موسیقی و دوربین، محاسبه‌ی کالری مصرف شده و نظارت بر فعالیت‌های ورزشی مختلف اشاره کرد.

در حالی که تنها چند ماه از عرضه‌ی این مچ بند می‌گذرد اما اخیرا شایعاتی پیرامون می بند 7 نیز منتشر شده که گفته می‌شود تفاوت‌های زیادی با مدل‌های پیشین دارد از جمله سخت افزار قدرتمند‌تر، یک صفحه نمایش بزرگ‌تر و حسگرهایی با دقت بالاتر. این مچ بند هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما از آنجایی که شیائومی هر سال یک نسل جدید از می بند را منتشر می‌کند، می‌توان انتظار داشت که این اتفاق در اواسط سال 2022 میلادی رخ دهد.

مچ بند هوشمند شیائومی می بند 6 با قیمتی بین 800 الی 1 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*