تست مقاومت آیفون ۱۲

تماشا کنید: تست مقاومت آیفون ۱۲ در برابر چاقو و چکش

تست مقاومت آیفون ۱۲ اپل در برابر چاقو و چکش به ما نشان می‌دهد که این گوشی محبوب چقدر در برابر خط و خش چاقو و ضربات چکش دوام می‌آورد. آیا iPhone 12 از این آزمایش جان سالم به در می‌برد؟

در سال گذشته کمپانی اپل گوشی های سری آیفون ۱۲ خود را معرفی و به بازار عرضه کرد. iPhone 12 مدل پایه و اصلی این خانواده محسوب می‌شود که در طول این یک سال توانست به فروش خوبی هم دست پیدا کند. پس از عرضه این گوشی‌ها به بازار، بلافاصله ویدیوهایی از تست مقاومت آنها منتشر شد که نشان می‌داد iPhone 12 مقاومت بالایی دارد و در برابر خط و خش‌های وارد شده عملکرد خوبی نشان داد. همچنین با توجه به استفاده از سرامیک شیلد در بدنه این گوشی، ضربه‌های شدید هم تاثیر زیادی را روی گوشی نگذاشت و احتمال ترک خوردگی نمایشگر و پنل پشتی به حداقل رسیده است.

اما اکنون تست مقاومت iPhone 12 را به مرحله جدیدی می‌رسانیم و قصد داریم در ادامه ویدیوی سلاخی این گوشی با چاقو و چکش را مشاهده کنیم تا ببینیم خط و خش‌های لبه تیز چاقو و ضربه‌های سنگین چکش روی نمایشگر آیفون ۱۲ چه بلایی سر این گوشی محبوب می‌آورد. به نظر شما سوگلی اپل از این تست مقاومت هم جان سالم به در می‌برد؟

ویدیوی تست مقاومت آیفون ۱۲ با چاقو و چکش

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*