آریزو 5 جدید

آریزو 5 جدید با چه مشخصات فنی به بازار ایران عرضه خواهد شد؟

مدیران خودرو به عنوان نماینده محصولات چری و ام وی ام در ایران قصد دارد آریزو 5 جدید را به زودی به بازار عرضه کند، اما این خودرو با چه مشخصات فنی روانه بازار خواهد شد؟

خودرو آریزو 5 جدید که به تازگی در بازار چین عرضه گردیده به زودی توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه می‌شود. آریزو 5 در بازار ایران که به واسطه آپشن‌های کاربردی و موتور توربو توانمند خود در کنار شرایط فروش اقساطی و منعطف شرکت مدیران خودرو توانست جایگاه مناسبی در بازار خودرو ایران در طی 5 سال گذشته به دست آورد.

مشخصات آریزو 5 جدید

مدیران خودرو در آستانه ورود خودرو آریزو 5 جدید به بازار ایران قسمتی از ویژگی‌های فنی آن را منتشر کرد که شامل موتور 1500 سی سی توربو شارژ در کنار گیربکس CVT 9 سرعته است. این ترکیب قبلا در بین محصولات شرکت مدیران خودرو در آریزو 6 نیز به کار گرفته شده و امتحان خود را به خوبی پس داده است.

شتاب و قدرت بالاتر پیشرانه 1500 سی سی توربو طراحی شده توسط شرکت AVL اتریش، در کنار ویژگی‌های گیربکس CVT نه سرعته جدید مانند بهینه‌سازی انتقال قدرت، وزن کمتر و تعویض دنده روان‌تر و نرم‌تر نویدبخش رانندگی پر شتاب و هماهنگ‌تری در مقایسه با نسل قبلی این خودرو است. بر اساس لیست آپشن‌های ارائه شده توسط شرکت مدیران خودرو موتور 1.5 لیتری توربو نصب شده روی خودرو آریزو 5 جدید 147 اسب بخار نیرو تولید و تورک یا گشتاور آن 210 نیوتن متر در دور موتور 5500 است.

با توجه به مشخصات فنی ذکر شده در بالا و سایر آپشن‌هایی که در مقالات بعدی معرفی می‌شوند انتظار می‌رود لذت سواری و سطح تکنولوژی به کار رفته در خودرو Arrizo 5 جدید، آن را انتخاب مناسبی برای جوانانی که به دنبال لذت بالای رانندگی و امکانات و آپشن‌های به‌روز هستند نماید.