آریزو 5 توربو فیس لیفت

مدیران خودرو به دنبال عرضه آریزو 5 توربو فیس لیفت به بازار است

خبرها حاکی از آن است که مدیران خودرو قصد دارد سدان خانوادگی و محبوب آریزو 5 توربو فیس لیفت را به همراه تغییرات فنی و ظاهری به بازار عرضه کند.

آریزو 5 توربو فیس لیفت بعد از عرضه در بازار کشور چین به زودی توسط شرکت مدیران خودرو به بازار کشور عرضه می‌شود. آریزو 5، سدان خانوادگی و محبوب شرکت مدیران خودرو است که سابقه حضور 5 ساله در بازار کشور را دارد.

آریزو 5 توربو فیس لیفت در راه بازار ایران

شرکت مدیران خودرو بر اساس تجربه موفق سدان‌های قبلی خود ام وی ام 530 و 550 در سال 1395 خودرو آریزو 5 را با موتور 1500 سی سی تنفس طبیعی با گیربکس‌های دستی و CVT به بازار عرضه کرد. در سال 1396 با ارتقای پیشرانه به 1500 سی سی توربو و جایگزینی گیربکس CVT با دنده دستی آریزو 5 توانست جایگاه خود را در بازار تثبیت کند. شرکت مدیران خودرو از سال 1395 تاکنون موفق به فروش بیش از 22 هزار دستگاه آریزو 5 گردیده است.

ام وی ام در نظر دارد با ارتقای فنی و ایجاد تغییرات ظاهری مخصوصا در داخل خودرو ضمن ایجاد ارگونومی بالاتر برای سرنشینان، لذت رانندگی را برای خریدارانی که به دنبال کابینی مدرن و لوکس هستند نیز دو چندان کند. سایر تغییرات انجام گرفته در آریزو 5 جدید به زودی توسط این شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.