سامسونگ گلکسی بادز 2

تصاویر و قیمت گلکسی بادز 2 لو رفت

در آستانه برگزاری رویداد گلکسی Unpacked سامسونگ، تصاویر و قیمت گلکسی بادز 2 – Galaxy Buds2 روی سایت آمازون فرانسه قرار گرفت.

آمازون قیمت سامسونگ گلکسی بادز 2 را 149.99 یورو درج کرده که معادل 176 دلار است. رنگ‌های قابل انتخاب هم مشکی، سفید و سبز هستند.

این محصول، ابعاد 50 در 50 در 28 میلی‌متری، وزن 51.5 گرمی و طراحی ارگونومیک دارد. از حذف نویز فعال (ANC) و صدای فراگیر هم پشتیبانی می‌کند.

قیمت گلکسی بادز 2

تمام تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمندی که با اندروید 7 یا بالاتر کار می‌کنند و بیش از 1.5 گیگ رم دارند، با گلکسی بادز 2 سازگار هستند. دستگاه‌های مبتنی بر iOS 10 یا بالاتر را هم باید به این فهرست اضافه کنیم.

مشخصات فنی گلکسی بادز 2

بر اساس اطلاعات لو رفته، هر یک از بادها یک باتری 61 میلی آمپر ساعتی دارند. کیس شارژ نیز دارای یک باتری 472 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. با ANC روشن و در حضور کیس شارژ، دوام باتری 18 ساعته خواهید داشت و با خاموش کردن ANC، این زمان به 28 ساعت افزایش خواهد یافت.

سامسونگ گلکسی بادز 2 به یک جفت درایور 11 میلی‌متری مجهز خواهد بود؛ متشکل از یک ووفر 11 میلی‌متری و یک توییتر 6.5 میلی‌متری!

از دیگر امکانات آن باید به پشتیبانی از بلوتوث 5.2، صدای محیطی، 3 میکروفون و تاییدیه IPX7 برای مقاومت در برابر آب اشاره کنیم.

این گجت در کنار گوشی‌های گلکسی زد فولد 3، زد فلیپ 3 و ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 روز بیستم مرداد معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*