گلکسی A42

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A42 را در این ویدیو تماشا کنید + مشخصات و امکانات

سامسونگ گلکسی A42 یک گوشی میان رده با پشتیبانی از شبکه 5G است که در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی مشخصات، امکانات، طراحی و بخش‌های دیگر این گوشی را تماشا کنید.

سامسونگ گلکسی ای ۴۲ – Samsung Galaxy A42 یک گوشی میان رده جدید از این برند مطرح کره‌ای است که می‌توانیم آن را یکی از ارزان‌ترین گوشی های 5G موجود در بازار بدانیم. سامسونگ گوشی گلکسی A42 را در مهرماه سال گذشته رونمایی کرد و این گوشی با قیمت ۳۴۹ پوند یا تقریبا ۴۵۰ دلار روانه بازار جهانی شد. گلکسی ای ۴۲ علاوه بر پشتیبانی از شبکه 5G از مشخصات و امکانات خوبی مانند پردازنده توانمند و باتری پرظرفیت بهره می‌برد و به همین دلیل مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی A42 دارای وزن ۱۹۳ گرم، بدنه پلاستیکی، نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر امولد با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل، سیستم عامل اندروید ۱۰ قابل ارتقا به اندروید ۱۱ و رابط کاربری وان یو آی ۳.۱، تراشه ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷۵۰ با پشتیبانی از شبکه ۵ جی، پردازنده ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۹، رم ۴ یا ۶ یا ۸ گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایت از نوع UFS 2.1، بلوتوث ۵.۰، حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر و باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی است.

گلکسی A42

گلکسی ای ۴۲ همچنین از دوربین چهارگانه شامل لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی استاندارد، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو، حسگر تشخیص عمق میدان ۵ مگاپیکسلی و همینطور دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی که از نظر طراحی هم گوشی زیبایی محسوب می‌شود در رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری به بازار عرضه شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A42 را مشاهده کنید و با مشخصات، امکانات و ویژگی‌های تمام بخش‌های این موبایل میان رده جذاب بیشتر آشنا شوید. نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا گلکسی ای ۴۲ را گوشی مناسبی برای خریدن می‌دانید؟ اگر شما این گوشی میان رده سامسونگ را خریده‌اید نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی A42

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*