بیت کوین بزرگترین سینمای زنجیره‌ای

بیت کوین از سال 2022 توسط بزرگترین سینمای زنجیره‌ای دنیا پذیرفته می‌شود

ای‌ام‌سی اینترتینمنتس (AMC Entertainment) به عنوان بزرگترین سینمای زنجیره‌ای دنیا از سال 2022 بیت کوین را به عنوان روش پرداخت قبول می‌کند.

آدام آرون (Adam Aron)، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره ای‌ام‌سی اعلام کرد این غول آمریکایی صنعت سینما، در پی تقاضای کاربران، تصمیم گرفته بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت خرید بلیط‌ قبول کند. بر اساس زمان‌بندی شرکت، این اتفاق از سال 2022 رخ خواهد داد.

اکسچینو

آدام آرون در جریان کنفرانس روز دوشنبه 18 مرداد ماه درباره درآمد این مجموعه سینماهای زنجیره‌ای طی نیمه دوم سال میلادی جاری گفت ای‌ام‌سی اینترتینمنتس تصمیم گرفته زیرساخت را برای میسر شدن امکان خرید آنلاین بلیط‌ها با بیت کوین تا انتهای سال 2021 فراهم کند.

اگرچه جزئیات زیادی درباره استراتژی بزرگترین سینمای زنجیره‌ای جهان به منظور پذیرش روش پرداخت با بیت کوین در دسترس نیست، اما مدیر عامل AMC مدعی شد مشتریان آن‌ها تمایل شدیدی به فراهم شدن قابلیت خرید بلیط با ارزهای دیجیتال به خصوص BTC دارند.

خرید و فروش ارز دیجیتال با بهترین قیمت در
صرافی اکسچینو
اکسچینودر اکسچینو، با ثبت نام، دعوت از دوستان و انجام معامله
جایزه بگیر

این نخستین مرتبه‌ای نیست که یک برند مطرح اقدام به پذیرش ارز دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت می‌کند. به عنوان نمونه هفته هفته قبل، رستوران زنجیره‌ای کویزنوس اعلام کرد از طریق اپلیکیشن Bakkt، در برخی شعب خود BTC را برای پرداخت هزینه سفارشات قبول خواهد کرد. با این حال، پذیرش رمز ارزها توسط غولی نظیر ای‌ام‌سی اینترتینمنتس، بزرگترین سینمای زنجیره‌ای، نوید آینده روشن این نوع دارایی‌ها است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*