گوشی آنر مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو

دو گوشی آنر مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو با قابلیت فیلم‌برداری سینمایی رونمایی شدند

گوشی‌های پرچمدار آنر مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو – Honor Magic 3 & Magic 3 Pro با قابلیت فیلم‌برداری سینمایی IMAX، دوربین‌های قدرتمند و نمایشگر منحنی معرفی شدند.

جدیدترین گوشی‌های پرچمدار شرکت آنر سرانجام رونمایی شدند. این گوشی‌ها که آنر مجیک ۳ و آنر مجیک ۳ پرو نام دارند، در بسیاری از مشخصات فنی با یکدیگر مشابه هستند و تفاوت اصلی آن‌ها مربوط به بخش دوربین است. همچنین این گوشی‌ها برای نخستین بار است که در دنیای موبایل از فناوری IMAX بهره می‌برند که می‌تواند قدرت فیلم‌برداری سینمایی را به آن‌ها ببخشد.

معرفی آنر مجیک ۳ / مجیک ۳ پرو

هر دو گوشی به یک نمایشگر منحنی ۶.۷۶ اینچی از نوع OLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز هستند. این پنل‌ها از خروجی رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کنند و یک حفره به شکل دکمه برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک حسگر تشخیص عمق 3D ToF برای تشخیص چهره امن، در گوشه سمت چپ بالای آن‌ها ایجاد شده است.

گوشی آنر مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو

ماژول دوربین پشتی این دو گوشی نیز در ظاهر بسیار شبیه به یکدیگر است. هر دو از حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX 766 به همراه یک حسگر مونوکروم ۶۴ مگاپیکسلی و یک حسگر اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برند. اما مدل پرو به جز این‌ها به یک ماژول تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۵ برابری و زوم دیجیتال تا ۱۰۰ برابری نیز مجهز است.

گوشی آنر مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو

همکاری آنر با IMAX باعث شده گوشی‌های سری آن مجیک ۳ قادر به پشتیبانی از فرمت فیلم‌برداری LOG شوند که به گفته آنر پیشرفت در کیفیت تصویر و انعطاف‌پذیری بهتر در ویرایش پس از تولید را به همراه دارد. این گوشی‌ها همچنین از ۸ پروفایل رنگی 3D LUT نیز پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند محتوای ویدیویی شما را بهبود ببخشد.

گوشی آنر مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو

در قلب تپنده هر دو گوشی، تراشه توانمند اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس حضور دارد که تا ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. هر دو گوشی از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرند که خود با توان ۶۶ وات به صورت سیمی و ۵۰ وات به صورت بی‌سیم از طریق شارژرهای بی‌سیم Qi موجود در بازار شارژ می‌شود. مدل معمولی این خانواده از گواهی ضد آب IP54 برخوردار است، در حالی که مدل پرو با گواهی IP68 توان به مراتب بیشتری برای مقابله با نفوذ آب دارد.

گوشی آنر مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو

در رأس بخش نرم افزاری هر دو گوشی نیز Magic UI 5 بر پایه اندروید ۱۱ حضور دارد. ضمن اینکه هر دو گوشی از خدمات موبایل گوگل (GMS) نیز برخوردارند.

قیمت Honor Magic 3 / 3 Pro

کمپانی چینی آنر قصد دارد گوشی Honor Magic 3 معمولی را در دو نسخه مختلف با قیمت ۸۹۹ یورو عرضه کند. دو مدل طلایی و آبی به بدنه‌ای از جنس چرم مصنوعی مجهز هستند و دو مدل مشکی و سفید نیز با بدنه شیشه‌ای عرضه می‌شوند.

گوشی آنر مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو

در آن سو مدل Honor Magic 3 Pro در رنگ‌های طلایی، مشکی و سفید و با قیمت ۱۰۹۹ یورو عرضه می‌شود.