شیائومی ردمی 10

گوشی شیائومی ردمی 10 به زودی با این امکانات معرفی

گوشی شیائومی ردمی 10 – Xiaomi Redmi 10 به زودی معرفی می‌شود. این دستگاه به تراشه هلیو G88 مدیاتک و مشخصاتی مثل نمایشگر ۹۰ هرتزی مجهز است.

گوشی شیائومی ردمی 10 در اوایل هفته جاری در یکی از وب سایت‌های فروش سنگاپور مشاهده شد؛ این موضوع توسط NBTC مورد تایید قرار گرفت و آن را می‌توان نزدیک شدن به زمان رونمایی به حساب آورد. متخصصان تایلندی تایید کرده‌اند که این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند و به غیر از این مورد، اطلاعات بیشتری را پیرامون گوشی ردمی 10 منتشر نکرده‌اند.

گوشی ردمی 10 - 1

بر اساس اطلاعات منتشرشده، گوشی ردمی 10 مجهز به تراشه هلیو G88 بوده و با رابط کاربری MIUI 12 که مبتنی بر اندروید 11 است، عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه خواهد بود. گوشی شیائومی ردمی 10 مجهز به نمایشگر 6.5 اینچ LCD با وضوح فول اچ دی پلاس بوده و از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در بخش جلو با سنسور سلفی 8 مگاپیکسل همراه بوده و این در حالی‌ست که در بخش عقب مجهز به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسل و دو سنسور سنجش عمق و ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

گوشی شیائومی ردمی 10 مجهز به حسگر اثر انگشت در بخش کناری دستگاه بوده و شاهد پشتیبانی آن از جک هدفون 3.5 میلی‌متری هم خواهید بود. همچنین این دستگاه مجهز به باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع 18 وات هم پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی هوشمند با تراشه هلیو G88 و در سه رنگ متفاوت با قیمت 185 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*