توکن هواداری ارز دیجیتال

پرداخت بخشی از دستمزد لیونل مسی در پاریسن ژرمن با توکن هواداری ارز دیجیتال

درآمد خالص سالانه‌ لیونل مسی در پاریسن ژرمن حدود 41 میلیون دلار اعلام شده، اما این باشگاه فرانسوی بخشی از دستمزد مسی را با توکن هواداری ارز دیجیتال پرداخت خواهد کرد.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا پس از 20 سال از این باشگاه جدا شده و با قراردادی نجومی به باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه پیوست، اما اخبار منتشر شده از حقوق دارنده شش توپ طلا فیفا حاکی از آن است که باشگاه پاریسن ژرمن بخشی از دستمزد سالانه 41 میلیون دلاری مسی را با توکن هواداری ارز دیجیتال پرداخت خواهد کرد.

پرداخت دستمزد مسی با توکن هواداری ارز دیجیتال

با توجه به این که جزئیات قرارداد مسی همچنان مخفیانه است، میزان توکن هواداری ارز دیجیتال که قرار است به این فوق ستاره پرداخت شود، مشخص نیست، اما بسیاری از منابع اعلام کردند این باشگاه فرانسوی بخشی از دستمزد مسی را رمزارز پرداخت خواهد کرد. توکن هوادرای باشگاه PSG پس از انتشار خبر انتقال مسی مورد توجه قرار گرفته و حجم معاملات آن به 1.2 میلیارد دلار رسیده است.

باشگاه PSG از سال 2018 به حوزه ارزهای دیجیتالی ورود پیدا کره و طی همکاری با پلتفرم بلاک چین سوسیوز توانسته ارز هواداری خود را منتشر کند. باشگاه‌های بزرگ دیگری چون منچسترسیتی، یوونتوس و اتلتیکومادرید هم روی این پلتفرم به تازگی توکن طرفداری خود را منتشر کردند. گفتنی است اخیرا توکن هواداری در دنیای ورزش به محبوبیت خاصی دست پیدا کرده و حتی باشگاه آرسنال و تیم ترکیه‌ای فنرباغچه نیز به استفاده از توکن هوادارای روی آورده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*