شارژر بی سیم 100 وات شیائومی

استند شارژ بی سیم 100 وات شیائومی با قیمت ۹۲ دلار معرفی شد

استند شارژ بی سیم 100 وات شیائومی – Xiaomi 100W Wireless Charging Stand رونمایی شد. این شارژر بی سیم ۹۲ دلار قیمت دارد و از لایه‌های حفاظتی مختلفی بهره می‌برد.

شیائومی در سکوت خبری از استند شارژ بی سیم ۱۰۰ وات خود به نام Mi 100W Wireless Charging Stand در چین رونمایی کرد. این شارژر در واقع نسخه‌ تقویت شده‌ای از استند شار‌ژ بی سیم 80 وات این شرکت است که چند ماه پیش به بازار عرضه شد.

مشخصات و ویژگی‌های استند شارژ بی سیم 100 وات شیائومی

شارژر بی سیم 100 وات شیائومی

شارژر جدید شیائومی تفاوت چندانی با مدل 80 وات این شرکت ندارد. تنها فرق این دو شارژر در سرعت شارژ، رنگ و لایه‌های امنیتی خلاصه می‌شود. هر دو شارژر از طراحی مشابهی بهره می‌برند و کاربران می‌توانند گوشی‌های خود را به صورت عمودی یا افقی روی آنها قرار دهند.

البته مدل جدید در رنگ مشکی با کناره‌های طلایی همراه شده است، ولی مدل قبلی سفید با کناره‌های نقره‌ای بود. همانطور که از نام این محصول مشخص است، شاهد حداکثر خروجی 100 وات هستیم که به مراتب بیشتر از شارژر قبلی شیائومی است.

ورودی هر دو استند شارژ شیائومی توسط شارژر ۱۲۰ وات این شرکت و کابل USB 6A تامین می‌شود که البته شیائومی آنها را در جعبه محصول قرار داده است. نکته جالب اینجاست که هیچکدام از محصولات شیائومی از شارژ بی سیم 80 یا 100 وات پشتیبانی نمی‌کنند.

شارژر بی سیم 100 وات شیائومی

استند شارژ 100 وات شیائومی با شماره مدل MDY-13-EL عرضه شده است در حالی که مدل قبلی دارای شماره مدل MDY-13-ED بود. از لایه‌های ایمنی موجود در مدل 80 وات می‌توان به حفاظت در برابر جریان بالا، ولتاژ بالا، ولتاژ پایین، دمای بالا، شیء خارجی و الکتریسیته ساکن اشاره کرد. شیائومی در مدل جدید علاوه بر لایه‌های حفاظتی موجود از لایه دیگری نیز برای کالیبراسیون جریان بهره گرفته است.

می 100 وات شیائومی نیز همانند مدل قبلی به کویل دوگانه و فن داینامیک با صدای بسیار کم مجهز شده است. این شارژر از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر می‌توان از آن برای شارژ کردن اکثر دستگاه‌های سازگار با شارژ بی سیم استفاده کرد.

البته تنها گوشی‌های می 11 پرو، می 11 اولترا و می میکس 4 می‌توانند از حالت Ultra Fast Charging Mode بهره‌مند شوند. به بیانی دیگر این گوشی‌ها با حداکثر توان پشتیبانی شده خود یعنی ۶۷ و ۵۰ وات شارژ خواهند شد.

شارژر بی سیم 100 وات شیائومی

چندی پیش گوشی می میکس 4 با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ بی سیم ۵۰ وات رونمایی شد. شیائومی ادعا می‌کند که استند شارژ بی سیم 100 وات این شرکت می‌تواند باتری این گوشی را تنها در عرض ۲۸ دقیقه به طور کامل شارژ کند.

قیمت و عرضه Xiaomi Mi 100W Wireless Charging Stand

استند شارژ بی سیم 100 وات شیائومی ۹۲ دلار قیمت دارد و از ۲۵ مرداد ماه در چین عرضه خواهد شد. هنوز هیچگونه خبری در رابطه با عرضه جهانی این شارژر منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*