اپلیکیشن روبیکا

اپلیکیشن روبیکا از کافه بازار حذف شد

اپلیکیشن روبیکا از کافه بازار حذف شد. به دنبال جنجال‌های به وجود آمده در مورد Rubika و لغو مجوز آن از سوی ساترا، کافه بازار هم این برنامه را حذف کرد.

در یکی دو روز گذشته بسیاری از کاربران از ساخته شدن اکانت جعلی آنها در روبیکا خبر داده بودند. این مساله خیلی زود جنجالی شد و واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت. پیرو این اتفاقات، امروز معاون ساترا از لغو مجوز روبیکا خبر داد، در حالی که مدیران روبیکا می‌گویند این شبکه اجتماعی داخلی اصلا از ساترا مجوز نداشته که حالا بخواهند آن را باطل کنند. در ادامه نیز فروشگاه اپلیکیشن اناردونی اقدام به حذف برنامه روبیکا از استور خود کرد و حالا به نظر می‌رسد این جنجال خاتمه ندارد.

حذف اپلیکیشن روبیکا از کافه بازار به درخواست توسعه دهنده؟!

دقایقی پیش کافه بازار هم اپلیکیشن روبیکا را از حالت انتشار خارج کرده است. نکته جالب و قابل تامل در این مورد، پیامی است که کافه بازار در پاسخ به جست‌وجوی روبیکا نشان می‌دهد. اگر شما روبیکا را در کافه بازار جستجو کنید، این پیام نمایش داده می‌شود که «این برنامه به درخواست توسعه دهنده از حالت انتشار خارج شده است.»

حالا سوال اینجاست که چرا روبیکا در این شرایط خودزنی کرده و درخواست کرده برنامه‌اش در کافه بازار از حالت انتشار خارج شود؟ در هر صورت به نظر می‌رسد کافه بازار نیز در ادامه موج منفی ایجاد شده علیه روبیکا اقدام به حذف این اپلیکیشن از استور خود کرده، اما هنوز مشخص نیست منظور و هدف از نمایش چنین پیامی چیست. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا کافه بازار و روبیکا به این اتفاقات واکنشی نشان می‌دهند یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نزدیک دوساله از کافه بازار حذف شده خبر دروغ ندید