روبیکا

اپ استور ایرانی اناردونی روبیکا را حذف کرد

پس از اینکه ساخت اکانت‌های کاربران اینستاگرام بدون اجازه در روبیکا حواشی زیادی را به وجود آورد، اپ استور ایرانی اناردونی با انتشار بیانیه‌ای از حذف اپلیکیشن روبیکا خبر داد.

ساخت اکانت‌های کاربران اینستاگرامی در اپلیکیشن روبیکا آن هم بدون اجازه باعث انتقادات گسترده در فضای مجازی شد و بسیاری خواستار برخورد شدید با این اپلیکیشن بومی شدند. البته سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) نیز به تازگی اعلام کرد مجوز فعالیت این اپلیکیشن به دلیل تخلفات گسترده باطل شده است. در همین راستا اپ استور ایرانی اناردونی به عنوان فروشگاه دانلود اپلیکیشن‌های آیفون‌ نیز در واکنش به تخلفات Rubika از تعلیق عرضه آن در فروشگاه خود خبر داد.

حذف روبیکا از اپ استور ایرانی اناردونی

اپ استور ایرانی اناردونی با انتشار بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرامی و کانال تلگرامی خود از حذف اپلیکیشن Rubika با هدف جلوگیری از پیش روی طرح صیانت خبر داد. متن بیانیه اناردونی به شرح زیر است:

با توجه به اخبار و شرایط اخیر پیش آمده برای روبیکا و اکانت های فیک/ربات ساخته شده و تبعات این کار برای پیش رفتن طرح صیانت، وظیفه خودمون دونستیم با تعلیق این اپلیکیشن از ادامه دریافت روبیکا جلوگیری کنیم.