مسابقه روی‌داده

فراخوان مسابقه روی‌داده با موضوعات جاوا، جویش با الستیک و React and SSR منتشر شد

فراخوان مسابقه روی‌داده آکادمی همراه با موضوعات جاوا، جویش با الستیک و React and SSR منتشر شد. این مسابقات یک ترکیب فوق‌العاده از مهارت‌آموزی، رقابت، جایزه و دعوت به همکاری خواهد بود.

فراخوان در سه رویداد مسابقه آکادمی همراه با موضوعات جاوا، جویش با الستیک و React and SSR منتشر شد. این مسابقات یک ترکیب فوق‌العاده از مهارت‌آموزی، رقابت، جایزه و دعوت به همکاری محسوب می‌شوند. در اولین سری از رویداد مسابقه‌ها، علاقه‌مندان این امکان را دارند تا محتوای آموزشی رویداد را مشاهده کرده و در مسابقه آنلاین شرکت کنند. پس از موفقیت در این بخش، ضمن دریافت جوایز ویژه نقدی و اعتباری، در جلسه مصاحبه اختصاصی برای همکاری با تیم بزرگ ذره بین دعوت خواهند شد.

جزئیات فراخوان مسابقه روی‌داده

اولین سری از این مسابقه‌ها شامل 3 روی داده مستقل با موضوعات جاوا، جویش با الستیک و React And SSR خواهد بود که در 3 روز متوالی برگزار می‌شود و ثبت نام در هر یک از روی داده‌ها به شکل مستقل به انجام خواهد رسید.

رویداد مسابقه جاوا

در رویداد مسابقه جاوا قرار است برخی مفاهیم پیچیده جاوا با زبانی غیرپیچیده معرفی شود؛ در واقع هدف این است تا کلاس‌ها و اینترفیس‌های جاوا بهتر معرفی شده و در خصوص مسائل همزمانی و مالتی ترد بیشتر بحث شود. علاوه بر این با قابلیت‌های جاوای مدرن نظیر لامبدا و استریم آشنایی ایجاد شده تا متقاضیان مشاهده کنند چگونه می‌توان با استفاده از این قابلیت‌ها برنامه نویسی را با لذت بیشتری به انجام رساند؛ مباحثی که در این رویداد طرح خواهد شد موارد مهمی را شامل می‌شوند که هم‌اکنون در پروژه‌های واقعی و بزرگی همچون ذره بین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این رویداد مسابقه در تاریخ 2 شهریور 1400 برگزار می‌شود و متقاضیان با مراجعه به این لینک می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

رویدادمسابقه جویش با الستیک

رویدادمسابقه جویش با الستیک به عنوان دومین رویداد با هدف آشنایی با الستیک برگزار می‌شود که در آن متقاضیان توانمندی‌های بالای elasticsearch و قابلیت‌هایی که پایگاه‌های داده در بحث جستجو در اختیار ما قرار نمی‌دهند، آشنا خواهند شد. شرکت‌کنندگان در این رویداد خواهند آموخت که چگونه با الستیک بر داده‌ها تسلط پیدا کرده و به دلخواه خود روی آنها جستجو انجام دهند؛ ضمن جستجو، انواع و اقسام آمارها و تجمیع‌ها نیز روی داده‌ها قابل انجام خواهد بود.

از آنجایی که در تیم ذره بین الستیک روی میلیاردها رکورد استفاده شده، مقرر شد با اتکا به تجربه متخصصان در موضوع کلان داده، شرکت‌کنندگان در این رویداد با الستیک آشنا ‌شوند. این رویداد در تاریخ 3 شهریور برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان پس از طی کردن این دوره، به کلیات الستیک مسلط خواهند شد و تا حدودی نیز با مباحث پیشرفته تر آشنایی پیدا خواهند کرد؛ از این رو با مراجعه به این لینک متفاضیان می‌توانند فرایند ثبت نام در رویداد جویش در الستیک را انجام داده و در خصوص آن اطلاعات بیشتری را دریافت کنند.

رویداد مسابقه React and SSR

در رویداد مسابقه React and SSR به عنوان سومین رویداد قرار است یک پروژه React به شکل SSR از صفر ساخته شود و تفاوت آن با CSR مورد بررسی قرار گیرد. همچنین در ادامه گام‌هایی که یک مرورگر در هر دو طی می‌کند به نمایش گذاشته خواهد شد. مزیت این دوره در استفاده از کد توسط شرکت کنندگان است که سرانجام می‌بایست به حل یک چالش جدی بپردازند؛ از این رو شرکت‌کنندگان در این رویداد باید به دقت به آموزش‌ها توجه نمایند. البته بخش‌هایی را نیز باید خودشان جستجو کرده تا پاسخ را پیدا کنند.

از ویژگی‌های این رویداد می‌توان به بهینه کردن سرعت پاسخگویی به درخواست‌ها و ماژولار بودن کدها، استفاده از استانداردها و بهره گیری از typescript در ماژول‌ها برای استفاده در پروژه SSR که شرکت‌کنندگان پیاده سازی می‌کنند اشاره کرد که با هدف به چالش کشیدن دانسته‌های شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است. این رویداد در 4 شهریور 1400 برگزار خواهد شد. متقاضیان با مراجعه به این لینک می‌توانند مراحل ثبت نام را انجام داده و اطلاعات بیشتری را از آن کسب کنند.

برای هر رویداد مراحلی چون «ثبت نام»، «آموزش»، «پرسش و پاسخ زنده»، «مسابقه آنلاین»، «مسابقه حضوری»، «دریافت جوایز» و «دعوت به همکاری» باید طی شود که در ادامه جزئیات هر مرحله را مشاهده می‌کنید:

1. ثبت نام:

علاقه‌مندان قادرند در یک یا چند رویداد مراحل ثبت نام را انجام داده و در مسابقه هر یک شرکت کنند.

2. آموزش:

در هر رویداد یک ویدیوی آموزشی اختصاصی و کاربردی برای متقاضیان آماده شده که در این ویدیوها متخصصان ذره بین مبحث مورد نظر را آموزش خواهند داد.

3. پرسش و پاسخ زنده:

پس از رویداد، متقاضی فرصت حضور در یک گفتگوی زنده آنلاین با مدرسان رویدادها را پیدا می‌کند و  این امکان را دارد تا سوالات خود را از آنان بپرسد.

4.  مسابقه آنلاین:

بعد از اتمام رویداد، سوالات مسابقه در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد تا به کمک دانش پایه خود، اندوخته محتوای ارائه شده در رویداد و کمی تلاش و جستجو بتواند سوالات این رویداد را پاسخ دهد؛ سرانجام شرکت‌کنندگان باید پاسخ‌های خود را ارسال نمایند و این پاسخ‌ها توسط داوران رویداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

5.  مسابقه حضوری:

10 نفر برتر هر رویدادمسابقه به یک گردهمایی در مجموعه ذره بین دعوت خواهند شد. در این روز، مرحله پایانی مسابقه به شکل حضوری برگزار می‌شود.

6.  دریافت جوایز:

بعد از اینکه مسابقه حضوری در روز گردهمایی به پایان رسید، برگزیدگان نهایی رویداد انتخاب خواهند شد؛ برگزیدگان علاوه بر کسب جوایز بسیار ارزنده، به مصاحبه اختصاصی برای همکاری با ذره بین دعوت می‌شوند.

7.  دعوت به همکاری:

بعد از موفقیت در مصاحبه، متقاضی این فرصت را پیدا می‌کند تا در یک مجموعه بزرگ، چابک، خلاق و جوان، تجربیات خود را رشد داده و زمینه رشد و شکوفایی روزافزون را کسب کند.

در پایان لازم به ذکر است برای این رویداد مسابقه‌ها بیش از 100 میلیون تومان جایزه نقدی در نظر گرفته شده که برای هر کدام از رویداد مسابقه‌ها به نفر اول، دوم و سوم به ترتیب برای 15 میلیون، 12 میلیون و 9 میلیون تومان اهدا خواهد شد. همچنین اعتبار یک میلیون تومانی آکادمی همراه برای 10 نفر برتر نیز از سایر جوایز این رویداد محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*