واکسن آسترازنکا تقلبی

تزریق واکسن آسترازنکا تقلبی به سه هزار نفر در تهران!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از تزریق واکسن آسترازنکا تقلبی به سه هزار نفر در تهران خبر دادند و گفتند چهار نفر در این رابطه بازداشت شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد سه هزار نفر در تهران، واکسن آسترازنکا تقلبی دریافت کرده‌اند. فاطمه نوروزیان در این رابطه در صفحه اینستاگرامی خود نوشت کسانی که در تهران و در آدرس دزاشیب، خیابان عمار، واکسن کرونا تزریق کرده‌اند، واکسنشان تقلبی بوده است و در مجموع سه هزار نفر در تهران واکسن آسترازنکای تقلبی زده‌اند. به همین دلیل باید مراقب واکسن‌های تقلبی باشید.

بازداشت باند ۴ نفره فروش واکسن آسترازنکا تقلبی

سرهنگ پیام کاویانی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران نیز ضمن تایید این خبر گفت یک باند چهار نفره در همین رابطه بازداشت شده است. به گفته کاویانی، اعضای باند ۴ نفره فروش و تزریق واکسن تقلبی کرونا در تهران و شهر کرج بازداشت شده‌اند. وی همچنین افزود در تحقیقات مقدماتی مشخص شده که یک پزشک با دریافت مبالغ کلان، واکسن تقلبی کرونا را به مراجعین مطبش تزریق می‌کرد. همچنین یک کارگر خدماتی در یکی از بیمارستان‌ها، ویال‌های خالی واکسن آسترازنکا را جمع‌آوری و اقدام به پر کردن آنها با نوعی آمپول شل کننده عضلات می‌کرد و این ویال‌ها را به عنوان واکسن آسترازنکا به واسطه می‌فروخت.

به این ترتیب به کسانی که در آدرس تهران، دزاشیب، خیابان عمار اقدام به تزریق واکسن کرونا از نوع آسترازنکا کرده‌اند پیشنهاد می‌شود این مساله را پیگیری کنند و در فرصت مناسب از مراکز تایید شده وزارت بهداشت، واکسن اصلی کرونا را دریافت نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*