پوکو M3

سلاخی پوکو M3 با کاتر و آتش؛ شکنجه دردانه شیائومی

در این ویدیو میزان مقاومت گوشی شیائومی پوکو M3 در برابر خط و خش، فشار و آتش بررسی می‌شود.

گوشی شیائومی پوکو ام ۳ یک گوشی خوش‌قیمت و مقرون به صرفه است که به دلیل طراحی خاص، مشخصات مناسب، ویژگی‌های متنوع و از همه مهم‌تر باتری پرظرفیت و بادوام مورد توجه کاربران قرار گرفته و به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در بازۀ قیمتی زیر 5 میلیون تومان تبدیل شده است. این گوشی پرطرفدار با وجود قیمت مناسب، مشخصات سخت افزاری و پردازنده خوبی هم دارد و به خوبی از پس نیازهای کاربران برای اجرای قابل قبول بازی‌های سبک و برخی از بازی‌های سنگین و بخش‌های دیگر برمی‌آید.

اگر شما هم به خرید این گوشی اقتصادی فکر می‌کنید و قصد دارید ببینید مقاومت صفحه نمایش و بدنۀ پلاستیکی آن در برابر خط و خش، فشار و حرارت چگونه است، تماشای این ویدیو را از دست ندهید.

تست مقاومت شیائومی پوکو M3

پوکو M3 198 گرم وزن دارد و از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری MIUI 12، تراشه ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۲، پردازنده ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۰، رم ۴ یا ۶ گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت، بلوتوث ۵.۰، درگاه یو اس بی تایپ C، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد.

این گوشی جذاب همچنین از دوربین سه گانه شامل لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی استاندارد با دیافراگم f/1.8، دو مگاپیکسلی ماکرو و حسگر تشخیص عمق میدان ۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. طراحی این گوشی نیز بسیار جالب و منحصربه‌فرد و متفاوت با سایر گوشی‌های موجود در بازار است، اما ممکن است با برخی سلیقه‌ها سازگار نباشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*