فروشگاه های فیزیکی هواوی

احتمال فروش گوشی‌های سایر برندها در فروشگاه های فیزیکی هواوی

به زودی یک گوشی مرموز از طریق فروشگاه های فیزیکی هواوی عرضه خواهد شد. این می‌تواند نشانه‌ای از فروش گوشی‌های سایر برندها توسط Huawei باشد.

ظاهرا از تاریخ 20 اوت (29 مرداد)، دستگاهی که فعلا با نام Monica شناخته می‌شود، وارد فروشگاه های فیزیکی هواوی خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت، مشخصات فنی یا حتی نام سازنده‌ی آن بیرون نیامده است؛ اما بعید نیست که هواوی در حال همکاری با برندهای دیگر برای به نمایش گذاشتن یا حتی فروش محصولات آن‌ها باشد.

این احتمال از آنجایی مطرح می‌شود که اخیرا هواوی گوشی‌های سری P50 را معرفی کرد و هیچ صحبتی از آمدن مدل تازه‌ای نیست. هم‌اکنون هواوی پی 50 و پی 50 پرو در چین قابل خریداری هستند و فروش جهانی آن‌ها نیز در دستور کار کمپانی قرار دارد.

احتمال دیگر این است که مونیکا یک محصول مشترک با هواوی باشد؛ یا مثلا با سیستم عامل هواوی کار کند. اگر این گوشی مجهز به Harmony OS باشد، آن وقت فروش آن در فروشگاه‌های هواوی معنا پیدا می‌کند.

هواوی

همه این احتمالات در حالی مطرح می‌شوند که یک افشاگر، از قصد هواوی برای فروش سه محصول جدید خبر داده است؛ دستگاه‌هایی که توسط کمپانی‌های دیگر تولید شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*