بازی FIFA 22

تریلرهای جدید بازی FIFA 22 به کریر مود و آلتیمیت تیم می‌پردازند

الکترونیک آرتز به تازگی دو تریلر جدید از بازی FIFA 22 را منتشر کرده است که به بخش آلتیمیت تیم و کریر مود این عنوان موردانتظار اختصاص دارند.

سال‌هاست که ورزش فوتبال در مدیوم بزرگ و تاثیرگذار بازی‌های ویدیویی، در دو سری FIFA و PES خلاصه می‌شود. دو عنوان کاملاً متفاوت از یکدیگر که هرکدام سبک و رویکرد مختص به خودشان را دارند. شرکت ژاپنی کونامی، سالیان سال است که ترجیح می‌دهد با ارائه یک فوتبال نسبتاً آرکید و تفننی‌تر، طرفداران را راضی نگه دارد.

از آن طرف EA Sports با تلاش‌های فراوان‌اش برای به‌روز ماندن و ساخت یک شبیه‌ساز واقعی فوتبال، می‌خواهد بازیکنان را به چالش بکشد و حس لذت‌بخش جنگیدن را در مخاطب زنده نگه دارد. به نظر شما کدام‌شان در این مسیر موفق‌تر بوده‌اند و همچنان در جایگاه اول این رقابت قرار دارند؟

هواداران رشته فوتبال به شدت منتظر انتشار نسخه جدید فیفا هستند. بازی FIFA 22 با تغییرات مختلفی از راه خواهد رسید که طرفداران این سری همیشه منتظر آن‌ها بوده‌اند. الکترونیک آرتز بارها وعده پیشرفت در زمینه گیم‌پلی را داده است، اما چندین تغییر اساسی در بخش‌های مهم و بزرگ فیفا ۲۲ اعمال خواهد شد. EA Sports با انتشار دو تریلر جدید، به صورت خلاصه راجع‌به تغییرات جدید توضیح داده و آن‌ها را برجسته کرده است؛ حالت آلتیمیت تیم و کریر مود. در ادامه می‌توانید تریلر نسخه جدید فیفا را درباره بخش آلتیمیت تیم تماشا کنید.

پیش از این راجع‌به ویژگی‌های جدید و قابلیت‌های پیشرفته‌تر Career Mode, Player Career و  Ultimate Team صحبت شده بود و این تریلرها، خلاصه‌ای از آن‌ها را ارائه می‌دهند. در حالت کریر مود بازی FIFA 22 می‌توانید باشگاه دلخواه و مدنظر خود را ایجاد کنید. Player Career دارای مکانیزم‌های پیشرفته است و حالت آلتیمیت تیم، با برخی ویژگی‌های جالب توجه و شخصی‌سازی‌های جدید از راه خواهد رسید. اگر تریلر حالت آلتیمیت تیم را تماشا کرده‌اید، در ادامه می‌توانید ویدیو مرتبط با بخش کریر مود بازی FIFA 22 را نیز مشاهده کنید.

بازی FIFA 22 در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) برای کامپیوترهای شخصی، گوگل استیدیا، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. اگر جزو طرفداران سری FIFA و بازی فیفا ۲۲ هستید، ما برایتان تعدادی از تصاویر جذاب و جالب توجه این نسخه را آماده کرده‌ایم که امیدواریم از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*