ریمستر بازی کرایسیس 2

ریمستر بازی کرایسیس 2 با 60 فریم بر ثانیه بر روی پلی استیشن ۵ اجرا خواهد شد

مدتی پیش ساخت ریمستر سه‌گانه Crysis تایید شد و حالا مشخص شده که بازسازی بازی کرایسیس 2 با ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی PS5 اجرا خواهد شد.

استودیو مطرح کرایتک (Crytek) سال گذشته ریمستر نسخه اول کرایسیس را به کنسول‌های مدرن و نسل جدید آورد. چندی پیش از ریمستر سه‌گانه این فرنچایز رونمایی شد و طرفداران قدیمی را شگفت‌زده کرد. هنوز تا انتشار Crysis Remastered Trilogy فاصله داریم و در پی همین موضوع، کرایتک راجع‌به این عنوان صحبت کرده است؛ از ویژگی‌های فنی تا چیزهایی که انتظار داریم در نسخه پلی استیشن ۵ ریمستر کرایسیس ببینیم.

به عنوان مثال، اخیراً استودیو کرایتک در صحبت با دیجیتال فاندری، تاکید کرد که دو بازی دیگر Crysis هم مانند نسخه ریمسترشده قسمت اول، از طریق پورت‌های اصلی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه نخواهند شد و با قابلیت Backward Compatibility بر روی کنسول‌های نسل جدید اجرا می‌شوند. طبق بهینه‌سازی‌های انجام‌شده و هدفمند، قرار است بازی کرایسیس ۲ با رزولوشن 1440p و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی پلی استیشن ۵ اجرا شود. در حالی که به گفته Digital Foundry، نسخه ایکس باکس سری ایکس بازی کرایسیس ۲ وضوح بالاتری را هدف قرار خواهد داد.

هنوز سوالات بی‌پاسخ بسیاری در رابطه با این عنوان وجود دارد. در حال حاضر نه از رزولوشن نسخه ایکس باکس سری ایکس مطلع‌ایم، نه می‌دانیم نسخه ایکس باکس سری اس چگونه خواهد بود. حتی کماکان مشخص نیست که ریمستر بازی کرایسیس 2 و همچنین قسمت سوم، چه چیزهایی را هدف قرار خواهند داد.

در مجموع با توجه به به‌روزرسانی کیفی بافت‌های تصویری و وضوح نورپردازی‌ها، به نظر می‌رسد که ریمستر سه‌گانه کرایسیس می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. شوتر اول‌شخص محبوبی که سال‌ها به عنوان یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های صنعت گیم شناخته می‌شد و احتمالاً با جلوه‌های بصری باکیفیت‌تر، می‌تواند دوباره گیمرها را به وجد بیاورد. Crysis Remastered Trilogy در پاییز سال جاری منتشر می‌شود اما هنوز تاریخ عرضه دقیق‌اش مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*