مشخصات شیائومی می 11 تی

قیمت و مشخصات شیائومی می 11 تی و مدل پرو فاش شد

قیمت و مشخصات شیائومی می 11 تی و مدل پرو منتشر شد. Xiaomi Mi 11T به دایمنسیتی 1200 مجهز خواهد شد و مدل پرو از شارژ ۱۲۰ وات بهره خواهد برد.

شیائومی قصد دارد همانند سال گذشته از نسخه T گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی کرد. مشخصات منتشر شده از شیائومی می 11 تی پرو به استفاده از تراشه اسنپدراگون 888 و نمایشگر اولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز اشاره دارند.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مورد استفاده در این گوشی نیز همانند می 10 اولترا از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه در رابطه با تغییرات احتمالی بخش دوربین هیچ خبری منتشر نشده است. همچنین کانال The Pixel در یوتیوب اعلام کرد که Mi 11T Pro حدود ۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

شیائومی به زودی از مدل معمولی می 11 تی نیز رونمایی خواهد کرد. شرکت چینی در Xiaomi Mi 11 از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده کرده بود؛ اما این مدل به چیپست رده بالا مدیاتک (احتمالا دایمنستی 1200) مجهز خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی می 11 تی می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (آمنی ویژن OV64B)، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی (IMX355) و دوربین تله ماکرو با بزرگنمایی ۳ برابری اشاره کرد. نرخ تازه‌سازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز خواهد بود و نسبت تصویر نیز ۲۰ به ۹ است. شیائومی از سری MI 11T در یکم مهر ماه رونمایی می‌کند و کمی بعد آنها را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد.