تولید پژو 206

ایران خودرو توقف تولید پژو 206، پژو پارس، پژو 207، سمند و رانا را تکذیب کرد

ایران خودرو با تکذیب خبر توقف تولید پژو 206، پژو پارس، پژو 207، سمند و رانا اعلام کرد این محصولات با امکانات جدید به بازار عرضه خواهند شد.

اخیرا خبری مبنی بر توقف تولید برخی از محصولات ایران خودرو شامل پژو 206، پژو پارس، پژو 207، سمند و رانا در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد. در همین راستا گروه صنعتی ایران خودرو با واکنش چنین خبرهایی اعلام کرد در فرایند تولید این محصولات اختلالی ایجاد نشده است.

تکذیب خبر توقف تولید پژو 206 و سایر محصولات ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو با تکذیب توقف تولید این محصولات اعلام کرد سعی داریم خودروهای جدید را طبق تفاضای بازار و مشتریان با امکانات جدید به بازار عرضه کنیم. ایران خودرو در گذشته نیز با ایجاد تغییراتی در محصولات خود آنها را با کدهای جدید به بازار عرضه کرده است؛ از این دست محصولات می‌توان به تولید رانا پلاس، سورن پلاس و خانواده ۲۰۶ و ۲۰۷ اشاره کرد که با امکانات جدید نسبت به نسخه اصلی خود به بازار عرضه شدند.

در همین راستا ایران خودرو با اعلام این که روند تولید 206 تیپ 2 ادامه خواهد داشت تاکید کرد دو محصول ۲۰۶ و ۲۰۷ با سقف‌های دو رنگ و شیشه‌ای نیز به بازار عرضه خواهند شد. همچنین برای گروه رانا علاوه بر رانا پلاس، قرار است خودرو رانا پلاس با سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس 6 سرعت نیز به بازار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه