مشخصات گلکسی M52 5G

مشخصات گلکسی M52 5G به طور کامل منتشر شد

لو رفتن تمامی مشخصات گلکسی M52 5G سامسونگ – Galaxy M52 5G نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی از عضو جدید سری M شزکت کره‌ای باقی نمانده است.

چند روز پیش سامسونگ از گلکسی A52 5G رونمایی کرد و حالا شاهد انتشار مشخصات M52 5G هستیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی از تراشه اسنپدراگون 778G و دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد.

گلکسی ام 52 5G به نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +FHD مجهز شده‌ است. در گوشه سمت راست نمایشگر یک حفره کوچک حضور دارد که میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. این گوشی در دو نسخه با ۶ و ۸ گیگ رم و در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی روانه بازار خواهد شد.

در بدنه پشتی نیز شاهد حضور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی یا دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و حسگر سنجش عمق ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 خواهیم بود. در برخی تصاویر منتشر شده دوربین چهارمی نیز دیده می‌شود که ممکن است حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو باشد.

در بخش نرم افزاری احتمالا از اندروید 11 به همراه رابط کاربری One UI 3.1 استفاده خواهد شد. ویژگی‌های امنیتی Knox 3.7 از جمله پوشه امن، Quick Switch و پیشنهاد محتوا نیز حضور پررنگی در این دستگاه خواهند داشت.

در مشخصات منتشر شده از گلکسی M52 5G به ابعاد ۱۶۴ در ۷۵ در ۷ میلی‌متری و وزن نسبتا کم ۱۷۵ گرمی این گوشی اشاره شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*