جنسیس GV60

جنسیس GV60 معرفی شد؛ آشنایی با نخستین محصول الکتریکی Genesis

جنسیس GV60 معرفی شد. این کراس اوور الکتریکی به عنوان نخستین محصول برقی برند لوکس جنسیس محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

برند لوکس کره‌ای جنسیس از کراس‌اوور الکتریکی GV60 پرده برداشت. اولین محصول الکتریکی جنسیس بر پایه پلتفرم E-GMP استفاده شده در هیوندای آیونیک ۵ و کیا EV6 توسعه پیدا کرده است؛ از این رو جنسیس GV60 جایگزین لوکس این دو خودرو محسوب می‌شود. محصول جدید جنسیس از زبان طراحی محصولات فعلی این برند بهره می‌برد و به همین دلیل در نمای جلو آن شاهد چراغ‌های چهارتایی هستیم.

مشخصات جنسیس GV60

جنسیس GV60

در نمای جلو جنسیس GV60 جلوپنجره تاجی شکل جنسیس نیز خودنمایی می‌کند، هرچند اکنون کمی کوچک‌تر شده و همچنین از قبل متفاوت‌تر به نظر می‌رسد. طراحان کاپوت این این خودرو را با الهام از صدف طراحی کرده‌اند. در نمای جانبی این خودرو به جای آینه‌های سنتی از دوربین استفاده شده و دستگیره درها نیز از نوع مخفی هستند؛ این دستگیره‌ها هنگام نزدیک شدن سرنشینان به صورت پاپ آپ از محفظه خود بیرون خواهند آمد.

جنسیس GV60

تریم کرومی در بالای پنجره‌ها با فرمی ویژه در قسمت ستون C و رینگ‌هایی با طراحی منحصربه‌فرد به عنوان سایر ویژگی‌های نمای جانبی این کراس اوور الکتریکی محسوب می‌شود. در نمای عقب این خودرو نیز شاهد چراغ‌های LED دو خطی، یک اسپویلر در پایین شیشه و سقف کوپه شکل هستیم.

جنسیس GV60

کابین جنسیس GV60 نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد. طراحان برای این بخش نمایشگرهایی برای دوربین‌های جانبی، صفحه آمپر دیجیتالی بزرگ، نمایشگر لمسی اطلاعاتی-سرگرمی چسبیده به آن و کنسول میانی شناور را در نظر گرفتند.

جنسیس GV60

یک گوی کریستالی در کنسول میانی نیز به عنوان مهم‌ترین ویژگی کابین محسوب می‌شود؛ زمانی که خودرو خاموش باشد، این گوی همانند یک سیستم نورپردازی داخلی خواهد بود، اما زمانی که خودرو روشن باشد، این گوی از محفظه خود خارج شده و وظیفه شیفتر دنده را برعهده خواهد گرفت. سایر مشخصات فنی این خودرو الکتریکی مشخص نشده است، اما جنسیس طی هفته‌های آینده مشخصات کامل آن را اعلام خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ابهت جنسیس در این طراحی مشهود نیست.

  2. آینه بقلا خفن بود ، ببین اینا به کجا رسیدن ک با آلمانیا رقابت میکنن ماهنوز تو ۵۰ سال پیش .یر کردیم

  3. از وقتی طراح بی ام و‌ از کیا- هیوندا رفته طراحیش برگشته به همون طراحی شخمی کره جنوبی

  4. جلوش زشته پشتش گشنگه
    داخلش ترکیبی از رنجروور و بنتلی

  5. این تعداد و حجم از صحفه نمایش های IPS توی ماشین موقع رانندگی توی شب و بیرون از شهر تو جاده رو اعصاب نیست ؟؟
    اگه OLED باشه حداقل رنگ مشکی کمتر چشم رو اذیت میکنه

  6. آینه های توی در 😱
    عالیه

  7. چقدر زیباست.البته به جز رنگش.