لوازم جانبی گوشی

خرید عمده لوازم جانبی گوشی بدون واسطه از چین

گوشی‌های همراه اهمیتی روزافزون پیدا کرده‌اند. تمام آدم‌ها، از کودکان گرفته تا پدربزرگ و مادربزرگ‌ها، همه برای انجام کارهای روزانه از موبایل استفاده می‌کنند. به همین دلیل بازار گوشی و لوازم جانبی گوشی بازاری داغ و پرهیجان است. شرکت‌های زیادی در کشور چین در حال طراحی و تولید محصولات لوازم جانبی گوشی هستند و محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می‌کنند. ایران نیز یکی از شریک‌های تجاری مهم چین و بازار هدف لوازم جانبی گوشی است.

خرید عمده لوازم جانبی در سپراه بصورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان و شرکت‌های چینی یکی از خدمات اصلی این شرکت است. ما با تکیه‌ بر دانش و اعتبار شرکت سپاهان همراه، به‌عنوان شرکت مادرتخصصی حوزۀ کالاهای دیجیتال که سهم عمده‌ای از بازار تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت، دوربین‌های مداربسته و تجهیزات امنیتی را به دست آورده است، در تلاش هستیم تا با ارائه شکل نوینی از خدمات خرید خارجی و به‌خصوص خرید عمدۀ لوازم جانبی گوشی بدون واسطه، از ریسک‌های این پروسه بکاهیم و به بهینه‌سازی کسب‌وکار فعالان این حوزه کمک کنیم.

مزیت خرید عمده لوازم جانبی گوشی بدون واسطه

حتماً می‌دانید که خرید عمده از واسطه‌هایی که خود به‌صورت عمده کالایی را وارد می‌کنند و می‌فروشند هزینة بالاتری دارد و سود شما کاهش پیدا می‌کند. پس اگر می‌خواهید سود شما از فروش تکی لوازم جانبی گوشی کاهش پیدا نکند، بهتر است لوازم جانبی گوشی را از چین بدون واسطه خریداری کنید. ما در سپراه می‌توانیم لوازم جانبی گوشی را از چین بدون واسطه برای شما خریداری کنیم.

لوازم جانبی گوشی

مراحل خرید عمده لوازم جانبی گوشی از چین

  • محصول و تعداد لوازم جانبی گوشی و کیفیت مدنظر و موردنیازتان را در سایت سپراه انتخاب کنید.
  • برای انجام خرید توسط کارشناسان سپراه در ایران و چین وجه به را حساب واریز فرمایید.
  • پس از ثبت سفارش کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و در تمام مراحل اعم از خریداری، ارسال و غیره شما را در جریان می‌گذارند.

اگر محصول موردنظر شما در وب‌سایت نبود هم مشکلی نیست. شما می‌توانید با همکاران ما در سپراه با شماره تماس «۰۲۱۶۲۰۱۵۵۵۵»  و یا ایمیل « sales01@seprah.ir » تماس حاصل فرمایید.

پرسودترین لوازم جانبی موبایل برای خرید عمده چیست؟

عمده لوازم جانبی گوشی که در بازار می‌بینید به‌صورت عمده در چین تولید شده و از آنجا خریداری و وارد شده‌اند. این به شما و بازار بستگی دارد که خرید عمده چه نوع لوازم جانبی گوشی بدون واسطه برای شما سودآور است. لوازم جانبی برقی حاشیه سود بالاتری دارند؛ اما درعین‌حال ریسک خرابی آنها هم بیشتر است و چون با خطوط دریایی حمل می‌شوند، دیرتر هم به مقصد می‌رسند. لوازم جانبی غیر برقی مثل قاب گوشی حاشیه سود کمتری دارند و حجم بیشتری هم می‌گیرند اما ریسک خرابی کمتری دارند و به دلیل حمل هوایی سریع‌تر هم به مقصد می‌رسند.

لوازم جانبی گوشی

برندهای مطرح لوازم جانبی گوشی در چین کدام‌اند؟

تمام برندهایی لوازم جانبی گوشی که در بازار می‌بینید در چین تولید شده است. عمدتاً برندهای مطرح لوازم جانبی موبایل از سال 2010 شروع به فعالیت کردند. لوازم جانبی گوشی صنعت جوان اما روبه‌رشد و پرسودی است. در صنعت لوازم جانبی گوشی برندهایی مانند شیائومی، ریمکس، بیسوس، جوی‌روم، انکر، ارلدام و حتی آیفون و سامسونگ و… حضور دارند که همه‌وهمه از چین وارد می‌شوند. ما در سپراه می‌توانیم به شما در خرید عمده برندهای مطرح لوازم جانبی گوشی بدون واسطه از چین کمک کنیم.

برای واردات لوازم جانبی گوشی از چین به چه موارد گمرکی باید توجه کنیم؟

پس از رسیدن به توافق و دریافت پیش فاکتور، لازم است اطلاعات کافی از تعرفه گمرکی و شرایط واردات کالای مذکور را بررسی و مراحل آن را نیز مطالعه نمایید تا بر شرایط قانونی کالای وارداتی خود اشراف پیدا کنید؛ یا اینکه با شرکت‌های بازرگانی که کار واردات از چین انجام می‌دهند مشورت و همکاری کنید. می‌توانید برای این منظور با همکاران ما در سپراه  باشماره تماس «۰۲۱۶۲۰۱۵۵۵۵» تماس بگیرید. پس از طی مراحل پیشین تمام امور مربوط به واردات کالا از چین را بررسی و بودجه‌بندی کنید و در مورد پرداخت نهایی مبلغ کالا نیز، با فروشنده توافق کنید.

دررابطه‌با نحوۀ حمل و نقل کالا و بازه زمانی مرتبط با پروسه ارسال، حمل و تحویل بار نیز هماهنگی های لازم را انجام دهید. داشتن اطلاعات از استانداردهای واردات و مجوزها و اسناد حمل نیز بسیار مهم است. برای دریافت تمامی اسناد، «مانند پروفرما و دیگر اسناد»، داشتن کارت بازرگانی به نام خودتان الزامی است. اگر کارت بازرگانی ندارید می‌توانید از مجموعه‌های بازرگانی که در در آن حوزه کاری کارت بازرگانی دارند، کمک بگیرید. سپراه با داشتن مجوزهای مربوطه در حوزه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر می‌تواند شما را در این امر یاری کند.

چگونه از کیفیت لوازم جانبی گوشی مطمئن شویم؟

لوازم جانبی گوشی در چین با کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌شود. «سپراه» لوازم جانبی گوشی را با هر کیفیتی که شما بخواهید برای شما ابتیاع می‌کند. کیفیت لوازم جانبی گوشی هم همان‌طور که می‌دانید به قیمت آن بستگی دارد و محصولات در رده های مختلفی از برندهای متفاوتی موجود هستند.

کیفیت لوازم جانبی مسئلة مهمی است که باید حتماً به آن توجه ویژه‌ای داشت. بعضی محصولات به اصطلاح بازاری «برند» و برخی دیگر «متفرقه» هستند. محصولات برند طبیعتاً کیفیت بهتری دارند. اما در همین محصولات برند هم کیفیت تمام محصولات یکسان نیست. به عنوان مثال یک برند هندزفری‌های بهتری تولید می‌کند و یک برند دیگر با شارژرهایش در بازار معروف شده است. در اینجا اهمیت شناخت کافی از بازار و محصولات مشخص می‌شود. ما در سپراه با شناخت کافی از بازار لوازم جانبی موبایل چین، باکیفیت‌ترین محصولات را به شما معرفی می‌کنیم.

برای واردات لوازم جانبی از چین با بهترین قیمت با ما تماس بگیرید.

تلفن: ۰۲۱۶۲۰۱۵۵۵۵

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه مطلب خوب و راهگشایی بود. ممنونم.

  2. مرسی از معرفی این سایت برای خرید عمده لوازم جانبی ❤️😍

  3. من با سپراه از چین قبلا خرید کردم و خوب بودند ولی فقط بصورت عمده فروش دارند