طراحی گلکسی اس 21 اف ای

طراحی گلکسی اس 21 اف ای با یک مدل‌سازی سه‌بعدی به نمایش درآمد

در این مدل‌سازی سه‌بعدی، می‌توانید طراحی گلکسی اس 21 اف ای – Galaxy S21 FE را از زوایای مختلف ببینید. همچنین مشخصات منتسب به این گوشی سامسونگ را مرور می‌کنیم.

جانشین مورد انتظار گلکسی اس 20 اف ای، این‌بار در یک مدل سه‌بعدی خودنمایی کرده است. ثمره‌ی این مدل‌سازی را افشاگر سرشناس، ایوان بلس به اشتراک گذاشت. می‌توان دید که طراحی گلکسی اس 21 اف ای الهام گرفته از سایر اعضای خانواده S21 است.

مثلا باید به برآمدگی دوربین بزرگی اشاره کنیم که به فریم کناری دستگاه، پیوند می‌خورد. مهم‌ترین تغییری که به چشم می‌آید، همرنگ بودن برآمدگی دوربین با قاب عقب گوشی است. ناگفته نماند که علاوه بر این رنگ بنفش، بلس به وجود رنگ‌های سفید، سبز و خاکستری هم اشاره کرده است.

اما درباره مشخصات احتمالی گلکسی S21 اف ای، باید از تراشه‌های اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100، رم 6 یا 8 گیگ و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی نام ببریم. بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی سامسونگ یک صفحه نمایش سوپر آمولد 6.4 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز هم دارد.

گفته می‌شود دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی در پنل عقب با یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. باید منتظر یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات هم باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سامسونگ دوباره با اگزینوس تولید کنه باید برای کارشناساش متأسف بود
    دیگه تمام طرفدارا و فناش میگن ما اگزینوس نمیخوایم این باز میره استفاده میکنه
    به خصوص بعد گندی که تو 990 زد و یه سری گوشی فوق العاده به بخاری تبدیل شدن

  2. بهترین پرچمدار با قیمت یک میان رده