اینفینیتی QX80 مدل 2022

اینفینیتی QX80 مدل 2022 با تغییرات داخلی گسترده معرفی شد

اینفینیتی QX80 مدل 2022 معرفی شد. اینفینیتی برای شاسی بلند محبوب QX80 خود به‌روزرسانی‌های داخلی متعددی را به در نظر گرفته است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

نسل فعلی اینفینیتی QX80 در سال 2010 روانه بازار شده و این شاسی بلند پا به سن گذاشته اکنون در مدل 2022 خود به‌روزرسانی‌های مورد نیاز را دریافت کرده تا بتواند همچنان نگاه مشتریان را به خود جلب کند. البته مدل جدید اینفینیتی QX80 با تغییرات ظاهری زیادی همراه نبوده و عمده تغییرات آن به بخش داخلی آن مربوط می‌شود.

مشخصات اینفینیتی QX80 مدل 2022 

اینفینیتی QX80 مدل 2022

مدل جدید اینفینیتی QX80 اکنون از کنسول میانی مدرن‌تر و یک نمایشگر کاملا جدید ۱۲.۳ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی بهره می‌برد که به عنوان بزرگ‌ترین تغییرات داخلی این خودرو محسوب می‌شوند. در خصوص سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جزئیاتی منتشر نشده است، اما به احتمال زیاد از اپل کارپلی بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد، اما کاربران اندروید باید از یک کابل USB استفاده کنند.

اینفینیتی QX80 مدل 2022

برای این خودرو پانل دکمه‌های بسیار مدرن‌تر و یک شارژ بی‌سیم کاملا جدید گوشی‌های هوشمند نیز در نظر گرفته شده است. البته این شارژر در پشت یک پانل چوبی قرار دارد. اینفینیتی برای این شاسی بلند پرچمدار خود به شکل استاندارد مواردی چون گرم‌کن صندلی‌های جلو، صندلی‌های خلبانی در ردیف دوم، تودوزی چرمی، کروز کنترل هوشمند و سیستم صوتی پریمیوم Bose نیز در نظر گرفته است.

اینفینیتی QX80 مدل 2022

البته این خودرو همانند قبل از پیشرانه 5.6 لیتری V8 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 400 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتن‌متر را به تولید برساند. نیروی موتور توسط گیربکس 7 سرعت اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. البته می‌تواند برای این خودرو سیستم چهار چرخ را نیز سفارش داد.

اینفینیتی QX80 مدل 2022

اینفینیتی در خصوص قیمت و زمان عرضه QX80 مدل 2022 جزئیاتی را اعلام نکرده است، اما به احتمال زیاد این خودرو از اواخر سال 2021 در نمایندگی‌های فروش عرضه خواهد شد تا بتواند با رقبای جدید خود به رقابت بپردازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ارمادا خیلی بهتره

  2. واقعا زشت هستش اینا نمیتون یه چند خط و جزئیات اضافه کنند این چیه آخه؟؟

  3. آخه این چه ماشینیه با نوگیتور جدید مقایسش کنید. نمیدونم چرا اینفینیتی افتاده تو سراشیبی سقوط

  4. لندکروزم نصفه نیمه با ارفاق میگیم نسل عوض کرد، اما این ول کن نیست من نمی دونم با چه امیدی این ماشینو به بازار میدن

  5. نیسان پاترول آرمادا و اینفینیتیqx80 ملقب به کرگدن زشت هستند و هر دو هم کپی از هم هست

  6. بهتره پسوند ۲۰۲۲ رو بردارن

  7. ایشون اگه نسل جدید نده از لندکروز و سلفش عقب میوفته