باتری گلکسی زد فلیپ 3

نتایج تست باتری گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شد؛ ناامید کننده‌تر از قبل

سامسونگ Galaxy Z Flip 3 همانند نسل قبل به یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است. امروز می‌خواهیم عمر باتری گلکسی زد فلیپ 3 و سرعت شارژ آن را محک بزنیم.

سامسونگ در ۲۰ مرداد ماه از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی کرد. گلکسی Z Flip 3 از امکانات و ويزگی‌های جذابی بهره می‌برد و پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل قبل داشته است؛ اما در زمینه باتری شرایط این گوشی خوب نیست.

تست باتری گلکسی زد فلیپ 3

باتری گلکسی زد فلیپ 3

شرکت کره‌ای از همان باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری نسل قبل در این گوشی استفاده کرده است. هرچند که اینبار این باتری باید جوابگوی نرخ تازه‌سازی بالای نمایشگر (اگرچه رفرش ریت تطبیقی است) و تراشه جدیدتر، قوی‌تر و البته پرمصرف‌تر زد فلیپ 3 باشد.

البته متوجه هستیم که محدودیت‌های مربوط به فضای خالی و وزن گوشی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب ظرفیت باتری بوده‌اند و طراحان سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 نیز ترجیح داده‌اند برخی موارد دیگر را در اولویت قرار دهند.

همانطور که انتظار می‌رفت گوشی تاشو سامسونگ عملکرد خوبی در تست باتری سایت GSMArena از خود نشان نداد. البته می‌توان نتایج این گوشی را توجیه کرد؛ اما اعداد به هیچ وجه تغییر نمی‌کنند و ۱۰ ساعت وبگردی چیزی نیست که بتوان از آن دفاع کرد. گلکسی اس 21 تا ۱۱ ساعت شما را در وب همراهی خواهد کرد و حتی با آیفون 12 مینی نیز می‌توان تا ۱۲ ساعت وبگردی کرد.

باتری گلکسی زد فلیپ 3

این میزان برای زنفون 8 و اکسپریا 5 مارک 3 حدود ۱۲ ساعت و ۳۰ دقیقه است. در قسمت پخش ویدیو نیز گلکسی زد فلیپ 3 عملکرد جالبی ندارد. شما می‌توانید کمتر از ۱۲ ساعت از تماشای ویدیو در این گوشی لذت ببرید. این در حالی است که رقبای غیر تاشو این گوشی همگی در این زمینه بهتر هستند.

عمر باتری گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ در بخش مکالمه 3G حدود ۱۸ ساعت است که متوسط ارزیابی می‌شود. البته عمر باتری این گوشی در حالت استندبای و با توجه به حضور تراشه اسنپدراگون 888 نسبتا خوب است؛ اما مشکل ظرفیت کم باتری و حضور SD888 است.

در نهایت گلکسی زد فلیپ 3 توانست امتیاز کلی ۶۹ ساعت را از آن خود کند. این امتیاز نماینده سامسونگ را در کنار آیفون 12 مینی قرار می‌دهد؛ اما در مقایسه با سایر رقبای هم قیمت خود در جایگاه پایین‌تری قرار می‌گیرد. هرچند یادتان نرود که فلیپ یک گوشی تاشو است.

سرعت شارژ Galaxy Z Flip 3

سامسونگ شارژر را از جعبه گلکسی زد فلیپ 3 حذف کرده است. البته در بعضی بازار‌ها کاربران می‌توانند در صورت ثبت پیش سفارش برای این گوشی یک شارژر ۲۵ وات نیز دریافت کنند. گلکسی زد فلیپ 3 از شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل این شارژر کمی برای گوشی تاشو سامسونگ زیاد است. هرچند که می‌توان از آن برای شارژ کردن سایر گوشی‌ها استفاده کرد.

باتری گلکسی زد فلیپ 3

ما گلکسی Z Flip 3 را هم با شارژر ۲۵ وات و هم با شارژر ۱۵ وات امتحان کردیم و طبیعتا در نتیجه نهایی هیچ تفاوتی با هم نداشتند. باتری گلکسی زد فولد 3 ظرفیت خیلی زیادی ندارد؛ اما با این وجود شارژ کامل این گوشی ۹۰ دقیقه طول می‌کشد. پس از ۳۰ دقیقه نیز ۴۰ درصد از ظرفیت باتری پر خواهد شد.

باتری گلکسی زد فلیپ 3

نسل جدید گلکسی زد فلیپ از شارژ بی سیم ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی از شارز بی سیم معکوس نیز امکان استفاده از باتری این گوشی برای شارژ سایر دستگاه‌ها را فراهم می‌کند؛ هرچند که باتری گلکسی زد فلیپ 3 به سختی پاسخگوی نیاز خود گوشی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*