بازی گوست آو سوشیما

آیا نسخه کارگردان بازی گوست آو سوشیما ارزش تجربه کردن دارد؟

بالاخره نسخه کارگردان (Director’s Cut) بازی گوست آو سوشیما منتشر شد. آیا این عنوان ارزش تجربه کردن را دارد؟ در ادامه پاسخ خواهیم داد.

سرانجام نسخه Director’s Cut بازی گوست آو سوشیما –  Ghost of Tsushima عرضه شد. عنوانی که نه تنها یک‌سری پیشرفت قابل توجه را به ارمغان می‌آورد، بلکه با ویژگی‌ها و محتوای جدیدی همراه است. محتوایی که در بستر جزیره ایکی روایت می‌شود و از لحاظ گستردگی، به اندازه اولین ناحیه نقشه بازی اصلی است. اگرچه Ghost of Tsushima قبلاً از پشتیبانی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی پلی استیشن ۵ برخوردار بود، اما نسخه کارگردان ارتقا بیشتری را در این کنسول به ارمغان می‌آورد.

این نسخه شامل پیشرفت‌های فنی قابل قبولی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به وضوح بیشتر، عملکرد مطلوب، جلوه‌های بصری بهبودیافته و و زمان بازگذاری سریع‌تر اشاره کنیم. اما بزرگ‌ترین ویژگی نسخه کارگردان بازی گوست آو سوشیما، اضافه شدن جزیره جدیدی است که بر روی پلی استیشن ۴ هم موجود می‌باشد.

فارغ از ارتقاهای پولی، استودیو ساکرپانچ یک به‌روزرسانی رایگان و برخی دیگر از تغییرات گیم‌پلی را که بازیکنان از زمان انتشار نسخه اصلی خواهان مشاهده آن‌ها بوده‌اند، به بازی اضافه کرده است. این تغییرات شامل طرح‌های جدید کنترل شخصیت اصلی هستند که با استفاده از Shoulder Buttons کنترلر، برای مبارزات به کار گرفته می‌شوند. همچنین نبردها بهبود پیدا کرده‌ و برخی از مشکلات، تا حدود زیادی از بین رفته‌اند.

می‌توانید نسخه پلی استیشن ۴ بازی گوست آو سوشیما خود را با قیمت ۲۰ دلار به نسخه Director’s Cut ارتقا دهید. اگر می‌خواهید همین کار را در پلی استیشن ۵ انجام دهید، قیمت بازی به ۳۰ لار افزایش خواهد یافت. اگر قصد دارید دید بهتری نسبت به این نسخه پیدا کنید، در ادامه می‌توانید تعدادی از خلاصه نقدهای نسخه کارگردان Ghost of Tsushima را مطالعه نمایید.

منتقدان درباره نسخه کارگردان بازی گوست آو سوشیما چه می‌گویند؟

بازی گوست آو سوشیما

وب‌سایت هاردکور گیمر – امتیاز: ۹۰ از ۱۰۰

گوست آو سوشیما یکی از بهترین بازی‌های سامورایی تمام دوران‌هاست و نسخه Director’s Cut فقط برتری‌ها و ویژگی‌های مثبت عنوان اصلی را دوچندان می‌کند. کار ساکرپانچ در زمینه تصویرسازی مجدد ژاپن قرن سیزدهم، یک دستاور بزرگ به حساب می‌آید. ایجاد جهانی چشم‌نواز و جذاب و سیستم مبارزات تاثیرگذار و نفس‌گیر، از ویژگی‌های جدید این نسخه است.

وب‌سایت The Games Machine – امتیاز: ۸۸ از ۱۰۰

یک سال از انتشار Ghost of Tsushima گذشته است و همچنان به عنوان یک اثر فوق‌العاده شناخته می‌شود. نسخه کارگردان بازی گوست آو سوشیما یک بازی کامل است، خصوصاً اگر بر روی پلی استیشن ۵ تجربه‌اش کنید. تازه‌واردان و کسانی که برای نخستین بار پا به جهان این اثر می‌گذارند، می‌توانند به شدت از بازی لذت ببرند اما برای طرفداران قدیمی و حرفه‌ای نسخه اصلی، چندان وسوسه‌انگیز نخواهد بود.

در ادامه می‌توانید تعدادی از نمرات وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌های معتبر به این عنوان را مشاهده کنید.

  • نمره IGN به بازی: ۸ از ۱۰
  • نمره Gamespot به بازی: ۸ از ۱۰
  • نمره Press Start به بازی: ۹ از ۱۰
  • نمره CGMagazine به بازی: ۹.۵ از ۱۰
  • نمره TheGamer به بازی: ۴ از ۵
  • نمره Worth Playing به بازی: ۹.۵ از ۱۰
  • نمره Attack of the Fanboy به بازی: ۴.۵ از ۵
  • نمره GameSpew به بازی: ۹ از ۱۰
  • نمره Hobby Consolas به بازی: ۹۱ از ۱۰۰
  • نمره Everyeye.it به بازی: ۷.۸ از ۱۰

در مجموع باید گفت که اگر جزو طرفداران گوست آو سوشیما هستید و دلتان می‌خواهد یک‌بار دیگر این عنوان را با بهبودهای صورت گرفته تجربه کنید، نسخه Director’s Cut را از دست ندهید. اما اگر همچنان از نسخه اصلی لذت می‌برید، احتمالاً دلیلی برای این خرید ۲۰ یا ۳۰ دلاری نخواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*