نیم شاسی جدید

ایران خودرو به زودی از نیم شاسی جدید خود رونمایی خواهد کرد

به گفته فرشاد مقیمی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو، نیم شاسی جدید ایران خودرو به زودی با طراحی جذاب روانه بازار خواهد شد.

فرشاد مقیمی، مدیرعامل شرکت خودروسازی ایران خودرو در تازه‌ترین مصاحبه خود از رونمایی نیم شاسی جدید این شرکت در آینده‌ای نزدیک خبر داد. طبق گفته مقیمی این خودرو که طراحی آن توسط متخصصان داخلی انجام شده از طراحی زیبایی برخوردار است و بدنه و شاسی مقاومی نیز دارد.

در حال حاضر چندان نمی‌شود از درست یا غلط بودن سخنان مقیمی که عنوان کرده بود نیم شاسی جدید این خودرو دارای جذابیت‌های بسیاری است اطمینان حاصل کرد، زیرا از این خودرو تنها تعدادی تصویر در دسترس است.

نقطه قوت نیم شاسی جدید ایران خودرو طراحی آن است

نیم شاسی جدید

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به این که یکی از اصلی‌ترین امتیازات این اتومبیل طراحی آن است عنوان کرد طراحی کراس اوور جدید ایران خودرو به دست طراحان بومی انجام شده است. شرکت ایران خودرو اطلاعیه‌ای را صادر کرد تا هر شخصی که مهارتی در طراحی خودرو دارد طرح خود را برای این شرکت ارسال کند.

از این رو می‌توان گفت ایران خودرو برای این که بتواند خودروی جذابی را روانه بازار کند از تمام طراحان خودرو دعوت به عمل آورده است. لازم به ذکر است مدیرعامل ایران خودرو امید دارد که این اتومبیل با استقبال بسیاری مواجه شود.

رقابت دو خودروساز بزرگ کشور در بازار شاسی‌ها کلید خورد

فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به رقابتی بودن محصول جدید ایران خودرو عنوان کرد کراس اوور جدید ایران خودرو با اتومبیل تولید داخل که از نمونه خارجی نیز برخوردار است به رقابت خواهد پرداخت. احتمالا منظور وی اتومبیلی است که سایپا تولید آن را آغاز کرده و ایران خودرو به دنبال آن است که بتواند با تولید کراس اوور خود رقابت جدیدی را با سایپا در بازار کراس اوورها آغاز کند.

استحکام و ایمنی،‌ امتیاز اصلی کراس اوور جدید ایران خودرو

مدیرعامل شرکت ایران خودرو در ارتباط با ایمنی و استحکام نیم شاسی جدید ایران خودرو بیان کرد که طراحی این اتومبیل به گونه‌ای انجام شده که از استحکام بالایی برخوردار باشد و شرکت ایران خودرو تمام توان خود را در زمینه‌های استحکام و ایمنی به کار گرفته است.

تاکنون اطلاعات‌ تازه‌ای از پیشرانه کراس اوور جدید ایران خودرو رسانه‌ای نشده و تنها اطلاعات موجود، اظهارات مقیمی در فروردین سال جاری است که عنوان کرده بود ایران خودرو طراحی و تولید موتورهای جدید را نیز به طور جدی در سایه توسعه و طراحی اتومبیل‌های جدید دنبال خواهد کرد.

با توجه به تصاویر منتشر شده از نیم شاسی جدید ایران خودرو می‌توان پی برد که این خودرو از نظر طراحی چیزی از خودروهای به روز دنیا کم ندارد. این کراس اوور از نظر ظاهری شبیه به بعضی از مدل‌های لکسوس به نظر می‌رسد و همچنین از نمای کناری نیز به محصولات بی ام و و پورشه شباهت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*