اوکیتل WP15

گوشی مقاوم اوکیتل WP15 با باتری غول پیکر ۱۵۶۰۰ میلی‌آمپری رونمایی شد

گوشی جان سخت اوکیتل WP15 معرفی شد. Oukitel WP15 5G از باتری فوق‌العاده بزرگ ۱۵۶۰۰ میلی‌آمپری، نمایشگر ۶.۲ اینچی +HD و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سونی بهره می‌برد.

اوکیتل از گوشی جان سخت WP15 رونمایی کرد. این گوشی مقاوم از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و باید بتواند پاسخگوی انرژی مورد نیاز این شبکه باشد. البته شرکت سازنده نیز به این امر واقف است و به همین خاطر از یک باتری غول پیکر ۱۵۶۰۰ میلی‌آمپری در این دستگاه بهره گرفته است. تا به امروز شاهد استفاده از چنین باتری بزرگی در یک گوشی 5G نبوده‌ایم.

اوکیتل ادعا می‌کند که گوشی جان سخت WP15 می‌تواند در حالت استندبای تا ۱۳۰۰ ساعت شما را همراهی کند. البته هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد؛ زمان بیشتری نیز برای شارژ کردن آن نیاز است. شرکت چینی برای رفع این مشکل از یک شارژر سریع با توان ۱۸ وات بهره گرفته است؛ اما با این وجود، پر کردن باتری ۱۵۶۰۰ میلی‌آمپری این گوشی حدود ۵ ساعت زمان می‌برد.

مشخصات و ویژگی‌های اوکیتل WP15

اوکیتل WP15

شارژ معکوس برای استفاده هرچه بهتر از باتری

حتما خودتان بهتر می‌دانید که ظرفیت اکثر پاوربانک‌های موجود در بازار از باتری اوکیتل WP15 کمتر است. شرکت سازنده نیز به همین خاطر قابلیت شارژ معکوس را در این گوشی قرار داده تا بتوانید با استفاده از آن دستگاه‌های دیگر را نیز شارژ کنید و دیگر نیازی به خرید پاوربانک نداشته باشید..

مقایسه باتری اوکیتل WP15 با آیفون XR، میت 40 پرو و می 11 (aparat.com)

در ویدیو بالا Oukitel به خوبی توانایی بالای باتری این گوشی را در مقایسه با آيفون XR، هواوی میت 40 پرو و شیائومی می 11 نشان داده است.

چیپست قدرتمند و حافظه ذخیره سازی کافی

Oukitel WP15

استفاده از تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک دایمنسیتی 700 5G تجربه کاربری روان و بی نقصی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. مودم مورد استفاده در این چیپست نیز از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند که یعنی می‌توانید از شبکه‌ای ده برابر سریع‌تر از 4G لذت ببرید. اوکیتل عنوان کرد که این دستگاه می‌تواند در صورت فراهم بودن بستر مناسب به سرعت دانلود 2.3 گیگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود ۱.۲ گیگابایت بر ثانیه برسد.

حضور ۸ گیگ رم نیز سبب می‌شود که ار بابت مولتی تسکینگ نگرانی نداشته باشید. همچنین حافظه داخلی دستگاه ۱۲۸ گیگابایت است که می‌توان با استفاده از کارت حافظه microSD آن را به ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد.

دریافت تاییدیه IP68 و IP69K و استاندارد نظامی MIL-STD-810G

اوکیتل WP15 توانسته تاییدیه IP68 و IP69K را دریافت کند که به معنی مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. علاوه بر این طراحی و ساخت مستحکم این دستگاه باعث شده که به راحتی استاندارد نظامی MIL-STD-810G را نیز به دست آورد و در شرایط سخت قابل استفاده باشد.

گوشی جدید اوکیتل می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورد. البته در این هنگام نیز می‌توانید به راحتی از گوشی استفاده کرده و حتی اقدام به فیلم برداری کنید.

دوربین عالی برای تصویر برداری

اوکیتل WP15

طراحی زمخت و مستحکم این گوشی سبب نشده که اوکیتل در بخش دوربین کم بگذارد. در بدنه جلویی دستگاه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی AI قرار گرفته است و در بدنه پشتی نیز دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ساخت سونی برای ثبت تصاویر فوق‌العاده قرار دارد. علاوه بر اینها، شاهد حضور دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۰.۳ مگاپیکسلی مجازی هستیم.

Oukitel WP15 به سیستم عامل اندروید 11 مجهز شده است و از برخی ویزگی‌های اختصاصی همچون Beauty Mode در برنامه دوربین و Game Mode بهره می‌برد. همچنین ویژگی جالب دیگری نیز با نام App Freezer در این دستگاه گنجانده شده است. شما می‌توانید با استفاده از این ویزگی برنامه‌های پر مصرف در پس زمینه را متوقف کرده و مانع از استفاده بیهوده از باتری شوید.

وای فای اکستندر و پشتیبانی از دو سیم کارت 5G

دبلیو پی 15 از یک ویژگی‌ انقلابی بهره می‌برد که آن را به یک وای فای اکستندر ( وای فای ریپیتر) تبدیل می‌کند. با توجه به ظرفیت باتری بالای این دستگاه بدون شک تاج پادشاهی بهترین اکستندر همراه را از آن خود می‌کند. شما می‌توانید از این گوشی برای تامین اینترنت مورد نیاز سایر دستگاه‌های خود استفاده کنید و به هیچ وجه نیز نگران مصرف داده در حین اشتراک گذاری نباشید.

اوکیتل WP15 یک گوشی دو سیم کارته 5G است. بدین ترتیب می‌توانید هنگام استفاده از خط شخصی یا کاری خود از مزایای شبکه 5G لذت ببرید.

ویژگی‌های اصلی اوکیتل WP15 در یک نگاه

  • باتری: 15600 میلی‌آمپر
  • صفحه نمایش: ۶.۲ اینچ با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (+HD) با ناچ قطره طور
  • پردازنده: مدیاتک دایمنستی 700، هشت هسته‌ای
  • پردازنده گرافیکی: آرم جی 57
  • رم: 8 گیگ
  • حافظه ذخیره سازی: ۱۲۸ گیگابایت، قابل افزایش به ۲۵۶ گیگابایت با استفاده از کارت حافظه
  • دوربین پشتی: سه‌گانه ۴۸ + ۲ +۰.۳ مگاپیکسلی
  • دوربین جلو: ۸ مگاپیکسل
  • شارژ: شارژ سریع ۱۸ وات (۹ ولت، ۲ آمپر) USB-C
  • مقاومت: تاییدیه IP68 و IP69K و استاندارد نظامی MIL-STD-810G
  • سایر ویژگی‌ها: دکمه با قابلیت شخصی سازی، وای فای اکستندر، اپ فریز، NFC، حالت فیلم برداری و عکاسی در زیر آب
  • رنگ: مشکی

اوکیتل کمپین خاصی را برای WP15 از تاریخ یکم تا پنجم شهریور ماه تدارک دیده است. قیمت این گوشی در طول کمپین ۳۰۰ دلار خواهد بود و ۱۰۰ خریدار اولیه علاوه بر گوشی یک ساعت هوشمند به ارزش ۵۰ دلار نیز دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، خریداران شماره ۱۰۱ تا ۶۰۰ نیز یک ایرفون بی سیم هدیه خواهند گرفت.