نوع خطرناک تر کرونا

ظهور نوع خطرناک تر کرونا در سال آینده

دکتر سای ردی عنوان کرد که در سال آینده شاهد نوع خطرناک تر کرونا خواهیم بود. گونه جدید می‌تواند از نوع کنونی بسیار کشنده‌تر باشد.

بر اساس اظهارات ایمونولوژیست سای ردی، در سال آینده نوع خطرناک تر کرونا ظاهر می‌شود و تمام کشورها را درگیر خواهد کرد. وی عنوان کرد ادغام گونه‌های سارس-کوو-2 توانایی آن را دارد که کرونا را وارد فاز تازه‌ای کند و جان بسیاری از افراد را بگیرد.

هیچ راه گریزی از نوع خطرناک تر کرونا وجود ندارد

ردی ادامه داد که سویه برزیلی گاما و سویه آفریقایی بتا جهش‌هایی را به وجود آورده‌اند که آن‌ها را قادر می‌‌سازد تا از آنتی بادی‌ها دوری کنند. طبق گفته وی این دو سویه از کروناویروس می‌توانند در ادامه از قدرت عفونی بیشتری برخوردار شوند و سویه دلتا نیز این قدرت را پیدا می‌کند که بتواند ایمنی را دور بزند. لازم به ذکر است که هیچ راه گریزی از این جهش‌ها وجود ندارد. بر اساس اظهارات ردی، کووید-22 می‌تواند از ویروس کنونی بسیار خطرناک‌تر باشد.

وی در ادامه عنوان کرد که باید در سریع‌ترین زمان ممکن گونه جدید سارس-کوو-2 مورد شناسایی قرار گیرد تا بدین واسطه بتوان دارو را برای ایستادن در برابر عفونت مطابقت داد. وی در انتها خاطرنشان کرد که ویروس و سیستم ایمنی درست شبیه به دو رقصنده عمل می‌کنند؛ ایمنی دائما به حرکت خود ادامه می‌دهد و ویروس نیز در برابر آن واکنش از خود نشان می‌دهد. ممکن است که این ویروس تا پایان عمر مهمان زمین باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*