بوت لودر گلکسی زد فولد 3

آنلاک کردن بوت لودر گلکسی زد فولد 3 همانا و غیر فعال شدن دوربین همان!

ظاهرا آنلاک کردن بوت لودر گلکسی زد فولد 3 – Galaxy Z Fold 3 باعث از کار افتادن دوربین گوشی می‌شود. سامسونگ هم فعلا جوابی برای آن ندارد.

بنابر گزارش XDA-Developers، اگر بخواهید نسبت به آنلاک بوت لودر سامسونگ گلکسی زد فولد 3 اقدام کنید، پیغامی ظاهر می‌شود که درباره غیر فعال شدن دوربین و احتمال از کار افتادن اپ‌های گوشی، اخطار می‌دهد. چنانچه روند دسترسی روت را پیش بگیرد و نرم افزار گوشی را دستکاری کنید، همین اتفاق می‌افتد.

کاربران پس از آنلاک کردن بوت لودر، متوجه از کار افتادن اپلیکیشن دوربین شده‌اند. این یعنی شما نمی‌توانید دوربین گوشی را باز کنید و عکس بگیرید. همچنین برنامه‌هایی که از دوربین استفاده می‌کنند، دیگر به آن دسترسی نخواهند داشت؛ این شامل اپلیکیشن‌های دوربین شخص ثالث هم می‌شود. در واقع با هر قابلیتی که به دوربین مربوط می‌شود باید خداحافظی کنید؛ حتی سیستم تشخیص چهره!

سامسونگ درخواست‌ها برای صدور بیانیه در این مورد را فعلا بی‌پاسخ گذاشته است. البته این کمپانی همواره علاقه داشت که روت کردن گوشی‌های خود را سخت کند. حتما می‌دانید که دستکاری نرم افزار گوشی‌های سامسونگ به ابطال ضمانت‌نامه و حذف Samsung Pay می‌انجامد. حالا کار سخت‌تر هم شده است؛ به‌ویژه اینکه امروزه کاربران تا حد زیادی به دوربین موبایل خود وابسته هستند.

البته XDA می‌گوید ریلاک کردن بوت لودر گلکسی زد فولد‌ 3 باعث فعال‌سازی مجدد دوربین می‌شود. پس می‌توانید دلخوش به این باشید که با آنلاک کردن، همه پل‌های پشت سرتان ویران نخواهند شد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*