ریبوت بازی Saints Row

گیمزکام ۲۰۲۱: تریلر رونمایی از ریبوت بازی Saints Row را تماشا کنید

بالاخره شایعات به حقیقت پیوستند و در جریان گیمزکام ۲۰۲۱ از ریبوت بازی Saints Row رونمایی شد. در اوایل سال ۲۰۲۲ منتظر این عنوان باشید.

در چند روز گذشته اخبار زیادی پیرامون بازگشت فرنچایز پرطرفدار Saints Row به گوش می‌رسید. برخی افراد معتقد بودند که ممکن است تصویر منتشرشده توسط استودیو Volition، تنها در حد یک شایعه باشد؛ اما خیلی‌ها به بازگشت این عنوان امید زیادی داشتند. سرانجام در گیمزکام ۲۰۲۱ بالاخره شایعات به پایان رسید و از ریبوت بازی Saints Row رونمایی شد. نسخه جدید این سری در حال بازگشت است اما نه به شکلی که آن را به خاطر می‌آورید. این نسخه شامل شخصیت‌ها و محیط‌های کاملاً جدیدی خواهد بود که می‌تواند طرفداران قدیمی و جدید را شگفت‌زده کند.

این تریلر جذاب و هیجان‌انگیز، گروهی از جوانان را در حال انجام سرقتی خطرناک از عده‌ای خلافکار نشان می‌دهد. گویا عملیات‌های این گروه و احتمالاً نام خودشان هم «خالقان امپراتوری جنایت» نامیده می‌شود. در تریلر شاهد اتفاقاتی هستیم که به تعقیب و گریز در شهر جدید سانتو ایلسو می‌انجامد و مانند دیگر نسخه‌های این سری، با ظهور قهرمان اصلی به پایان می‌رسد. در ادامه می‌توانید تریلر نفس‌گیر نسخه ریبوت بازی Saints Row را تماشا کنید.

شعار جدید ریبوت بازی Saints Row که Self Made نام دارد، نشان می‌دهد که این عنوان با شکل‌گیری امپراتوری جنایی شما از نقطه صفر آغاز خواهد شد. قرار است با رقبا به مبارزه بپردازید، گروه‌تان را گسترش دهید و رفته رفته با ارتقا و پیشرفت، باعث خلق امپراتوری عظیمی شوید. با توجه به این موارد، انتظار می‌رود که گیم‌پلی این نسخه بسیار گسترده باشد و کاراکترها نیز از قابلیت شخصی‌سازی کلانی برخوردار باشند.

جدیدترین قسمت از سری محبوب Saints Row در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ (۶ اسفند ۱۴۰۰) برای پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. از همین حالا خودتان را برای این عنوان موردانتظار آماده کنید زیرا باران گلوله و انفجارهای گسترده، روزهای سرد زمستانی‌تان را گرم خواهند کرد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*