گوشی Realme Narzo 50A

طراحی عجیب گوشی Realme Narzo 50A را در این تصاویر ببینید

گوشی Realme Narzo 50A در رندرهای تازه‌ای خودنمایی کرد. این تصاویر، طراحی متفاوت و مکان نامتعارف حسگر اثر انگشت ریلمی نارزو 50 ای  را نشان می‌دهند.

اخیرا ریلمی از گوشی‌های GT مستر ادیشن و مستر اکسپلورر ادیشن رونمایی کرد. استفاده از چرم گیاهی در پنل عقب، چهره‌ای خاص به آن‌ها بخشیده است؛ اما گوشی Realme Narzo 50A به عنوان میان‌رده بعدی کمپانی، طراحی متفاوت و عجیبی دارد.

از پنل عقب دو قسمتی و طرح‌دار آن که بگذریم، مکان قرارگیری حسگر اثر انگشت هم در نوع خود، بی‌نظیر است. در واقع، برآمدگی دوربین آن‌قدر کش آمده تا این اسکنر را درون خود جای دهد.

ریلمی نارزو 50 ای

البته حسگر اثر انگشت در ریلمی نارزو 30 ای نیز همین‌جا تعبیه شده؛ اما خارج از برآمدگی دوربین که به مراتب، کوچک‌تر از این است.

شاید مشکلی که طراحی جدید ایجاد کند، لکه شدن لنز دوربین در نتیجه‌ی تماس تصادفی دست هنگام استفاده از حسگر اثر انگشت باشد. ولی به هر حال، این هم ایده‌ای است!

از مشخصات فنی گوشی جدید ریلمی، اطلاعات زیادی موجود نیست؛ اما شایعاتی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سنسور اصلی 12.5 مگاپیکسلی شنیده می‌شود. ریلمی نارزو 50 ای می‌تواند با دنباله‌روی از مدل قبلی، از تراشه Helio مدیاتک قدرت بگیرد و به یک باتری بزرگ تجهیز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*