باتری شیائومی ردمی 10

نتایج تست باتری شیائومی ردمی 10 منتشر شد؛ جانشین شایسته ردمی 9

شیائومی Redmi 10 چندی پیش به عنوان جانشین ردمی 9 معرفی شد. امروز می‌خواهیم نگاهی به نتایج تست باتری شیائومی ردمی 10 و سرعت شارژ آن داشته باشیم.

شیائومی ردمی 10 حدود دو هفته قبل به صورت رسمی رونمایی شد. Redmi 10 نسبت به نسل گذشته پیشرفت‌های زیادی را به خود دیده بود. از نمایشگر با رفرش ریت بالا (۹۰ هزتز)‌ گرفته تا استفاده از تراشه مدیاتک هلیو G88، ولی در بخش باتری شرایط اینگونه نیست (پسرفت ۲۰ میلی‌آمپری). تاثیر مجموع این موارد در عمر باتری نماینده خوش قیمت شیائومی چیست؟

تست باتری شیائومی ردمی 10

باتری شیائومی ردمی 10

ترکیب یک تراشه میان رده با مصرف انرژی کم و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری قطعا نتیجه خوبی خواهد داد. البته رفرش ریت بالا تاثیر خود را گذاشته است و عمر باتری این گوشی تا حدودی کمتر از Redmi 9 است؛ اما با این وجود، نتایج به دست آمده رضایت بخش هستند.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی انرژی لازم برای ۱۶ ساعت و ۴۶ دقیقه وبگردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین شما می‌توانید از ۱۳ ساعت تماشای ویدیو لذت ببرید. در بخش تماس 3G نیز شیائومی ردمی 10 عملکرد بسیار خوبی داشته و رکورد ۴۶ ساعت و ۳۷ دقیقه را به خود اختصاص داده است.

باتری شیائومی ردمی 10

در مجموع Redmi 10 توانسته امتیاز ۱۲۷ ساعت را به دست آورد. این امتیاز تا چند سال قبل بی نظیر تلقی میشد؛ اما حالا متوسط ارزیابی می‌شود که نشان از افزایش عمر باتری گوشی‌ها در این سال‌ها دارد.

سرعت شارژ Xiaomi Redmi 10

شیائومی از ترکیب باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و شارژ سریع ۱۸ وات در این گوشی استفاده کرده است؛ بنابراین نباید انتظار داشته باشید که ردمی 10 در زمان بسیار کوتاهی شارژ شود.

در ۳۰ دقیقه اول تنها ۲۶ درصد از ظرفیت باتری پر شد و شارژ کامل گوشی نیز ۲ ساعت و ۱۳ دقیقه طول کشید. با نگاهی به نتایج بالا می‌توان متوجه شد که در بحث سرعت شارژ، گوشی شیائومی کمی نسبت به رقبای خود عقب است. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برخی از گوشی‌های بالا از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*