مشخصات نوکیا G50

تصاویر رسمی و مشخصات نوکیا G50 منتشر شد

مشخصات فنی و تصاویر رسمی گوشی میان رده Nokia G50 5G منتشر شد. از مشخصات نوکیا G50 می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ و باتری قدرتمند ۴۸۵۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

پیشتر منابع متعددی اعلام کرده بودند که HMD Global در حال کار روی یک گوشی میان رده 5G به نام نوکیا G50 است و حالا وب‌سایت Winfuture اقدام به انتشار تصاویر رسمی و مشخصات کلیدی این گوشی کرده است که نشان می‌دهد زمان زیادی تا رونمایی رسمی از نوکیا جی 50 باقی نمانده است.

رندرها و مشخصات نوکیا G50

بیایید ابتدا به طراحی این دستگاه بپردازیم. بر اساس تصاویر رسمی منتشر شده، نوکیا G50 5G در دو رنگ خورشید نیمه شب (!) و آبی نیمه شب عرضه خواهد شد. در بخش جلویی نماینده نوکیا نمایشگر با حاشیه‌های باریک و ناچ قطره طور قرار دارد و بدنه پلی کربناتی پشت گوشی نیز میزبان ماژول دوربین دایره‌ای شکل با سه دوربین و فلاش LED است.

مشخصات نوکیا G50

در بدنه راست نوکیا G50 دکمه تنظیم صدا قرار گرفته است و کمی پایین‌تر نیز دکمه پاور حضور دارد که البته با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده است. در بدنه سمت چپ گوشی نیز دکمه‌ای برای فراخواندن دستیار صوتی تعبیه شده است.

حالا نوبت به مشخصات نوکیا G50 می‌رسد. گوشی میان رده نوکیا به یک نمایشگر ۶.۳۸ اینچی LCD مجهز شده است که می‌تواند رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ (+HD) را برای شما به ارمغان بیاورد. سکاندار Nokia G50 تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ است و یک باتری بزرگ ۴۸۵۰ میلی‌آمپری نیز آن را همراهی می‌کند. در بخش نرم افزاری نیز شاهد حضور اندروید 11 هستیم.

از دیگر مشخصات نوکیا G50 می‌توان به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و رم ۴ گیگابایتی اشاره کرد. گوشی جدید نوکیا در دو نسخه با حافظه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. احتمالا نوکیا تا پیش از دهه اول مهر از گوشی جدید خود رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*