دوربین ویوو ایکس 70 پرو

جزئیات دوربین ویوو ایکس 70 پرو و ایکس 70 پرو پلاس فاش شد

ویوو هفته آینده از گوشی‌های پرچمدار Vivo X70 Pro و +Pro رونمایی خواهد کرد. گویا در دوربین ویوو ایکس 70 پرو و مدل پرو پلاس از لنز زایس *T استفاده شده است.

هنوز یک سال از معرفی رسمی سری ایکس 60 ویوو نگذشته است؛ اما این شرکت چینی می‌خواهد با معرفی سری ایکس 70 قدرت خود در بخش دوربین گوشی‌های هوشمند را به رخ رقبا بکشد و در این میان دوربین ویوو ایکس 70 پرو پلاس جایگاه ویژه‌ای دارد.

دوربین ویوو ایکس 70 پرو و ایکس 70 پرو پلاس

ویوو چند روز پیش همزمان با اعلام تاریخ ۱۸ شهریور ماه به عنوان زمان رونمایی از سری X70، تصویری از X70 Pro Plus را نیز منتشر کرد. در تصویر منتشر شده بخش دوربین بزرگتر از حالت عادی است و شاهد یک قسمت اضافی هستیم.

این تصویر باعث شد که برخی طرفداران Vivo به خاطر احتمال استفاده از یک نمایشگر دوم در پشت گوشی هیجان زده شوند و برخی دیگر نیز با ناراحتی این احتمال را زیر نظر بگیرند؛ اما زمان زیادی نگذشت که خوشبختانه یا متاسفانه مدیران بخش محصولات این شرکت چینی اعلام کردند که بخش خالی کارکرد متفاوتی دارد.

فضای خالی کنار دوربین ویوو ایکس 70 پرو پلاس از نوعی ماده با انعکاس بالا ساخته شده است و به عنوان آینه عمل می‌کند. احتمالا ویوو می‌خواسته کاربران در هنگام گرفتن عکس سلفی با دوربین اصلی کمی خود را ببینند.

دوربین ویوو ایکس 70 پرو

همچنین در بدنه پشتی این گوشی از نوعی چرم گیاهی استفاده شده است که این روز‌ها در میان شرکت‌های چینی طرفداران زیادی دارد.

بر خلاف مدل پلاس، ویوو X70 Pro ساده‌تر است و زرق و برق کمتری دارد. بخش دوربین نیز با وجود اینکه ۴ دوربین را در خود جای داده، بسیار کوچکتر شده است. یکی از دوربین‌های این گوشی به لنز پریسکوپ مجهز شده است و از روی نوشته‌های کنار لنز می‌توان متوجه شد که دارای فاصله کانونی ۱۲۵ میلی‌متری است. این فاصله کانونی یعنی اینکه شاهد زوم 5 برابری اپتیکال خواهیم بود.

ویوو در زمستان ۹۹ از همکاری خود با شرکت آلمانی زایس خبر داد و ظاهرا این همکاری همچنان با قدرت ادامه دارد؛ زیرا در هر سه گوشی سری ایکس 70 این شرکت از لنز‌های زایس *T استفاده شده است. ویوو ایکس 70 پرو پلاس از تراشه اسنپدراگون 888 بهره ‌میبرد؛ اما هنوز مشخص نیست مدل‌های X70 و X70 پرو از بین تراشه مدیاتک دایمنسیتی یا سامسونگ اگزینوس به کدام یک مجهز شده‌اند.

همچنین گفته می‌شود که ویوو ایکس 70 و ایکس 70 پرو از شارژ سریع ۴۴ وات پشتیبانی خواهند کرد، ولی مدل +Pro در این زمینه نیز از برادران خود برتر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*