گوشی ریلمی جی تی نئو 2

تصاویر و مشخصات فنی گوشی ریلمی جی تی نئو 2 لو رفت

تصاویر و مشخصات نسل جدید Realme GT Neo لو رفت. گوشی ریلمی جی تی نئو 2 به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز شده است و از نمایشگر ۶.۶۲ اینچی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

ریلمی کمی پس از عرضه گوشی ریملی GT، مدل ریلمی GT Neo را نیز روانه بازار کرد و امروز معاون این شرکت در چین اعلام کرد که آنها قصد عرضه نسل جدید ریلمی نئو را دارند؛ اما از ارائه اطلاعات بیشتر در این رابطه خودداری کرد. هرچند که کمی بعد Onleaks و Digit.in تصاویر و مشخصات ریلمی جی تی نئو 2 را منتشر کردند.

مشخصات و ویژگی‌های گوشی ریلمی جی تی نئو 2

گوشی جدید Realme به یک نمایشگر مسطح ۶.۶۲ اینچی با پنل امولد مجهز شده است. تا پیش از این شاهد استفاده از نمایشگری به این بزرگی در سری GT نبوده‌ایم. صفحه نمایش این گوشی دارای رزولوشن +1080p است و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. در بخش نرم افزاری نیز احتمالا شاهد حضور اندروید 11 و رایط کاربری Realme UI 2.0 خواهیم بود.

ریلمی تصمیم گرفته از پردازنده اسنپدراگون 870 در ریلمی GT نئو 2 استفاده کند. البته این تراشه به اندازه تراشه مورد استفاده در ریلمی جی تی (اسنپدراگون 888) قدرتمند نیست؛ اما به هر حال نسبت به مدیاتک دایمنسیتی 1200 که در GT Neo و Neo Flash استفاده شده بود، عملکرد بهتری دارد. گوشی جذاب (و البته گران قیمت) ریلمی جی تی اکسپلورر مستر نیز به اسنپدراگون 870 مجهز شده است.

مدل پایه این گوشی با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شده است. هرچند که احتمالا شاهد عرضه نسخه‌های دیگری از این گوشی با پیکربندی‌های متفاوت خواهیم بود.

تمامی گوشی‌های سری جی تی به جز یک مدل با دوربین سه‌گانه ۶۴+۸+۲ مگاپیکسلی عرضه شده‌اند و ریلمی جی تی نئو 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ترکیب اشاره شده دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند.

در نمایشگر گوشی نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی جا خوش کرده است. تا به اینجای کار همه چیز طبق روال سری GT است؛ اما نحوه چینش دوربین این هماهنگی را به هم میزند. در واقع یکی از دوربین‌ها بین فلاش LED دوگانه فاصله انداخته است.

ریلمی معمولا از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری در اعضای این سری گوشی‌ها استفاده می‌کرد؛ اما مدل جدید ریلمی جی تی نئو دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که بزرگترین باتری استفاده شده در سری GT به حساب می‌آید.

نئو 2 بدون شک از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد؛ اما در این زمینه جزئیاتی منتشر نشده است. ریلمی GT، GT Neo و دو مدل GT مستر همگی از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کنند و شاید ریلمی GT نئو 2 نیز همینگونه باشد.

تفاوت دیگر این گوشی با سری ریلمی GT به حذف شدن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مربوط می‌شود. هنوز مشخص نیست که ریلمی چه زمانی از گوشی ریلمی جی تی نئو 2 پرده برداری خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*