گوشی رد مجیک 6S پرو

گوشی رد مجیک 6S پرو با سیستم خنک کننده گرافینی همراه خواهد شد

نوبیا به زودی از گوشی گیمینگ Red Mafic 6S Pro رونمایی خواهد کرد. گوشی رد مجیک 6S پرو برای کنترل دما از یک صفحه گرافینی استفاده می‌کند.

کنترل دما در گوشی‌های رده بالا از اهمیت زیادی برخوردار است. این موضوع مخصوصا در گوشی‌هایی همچون رد مجیک 6S پرو که به چیپست‌های قدرتمندی مثل اسنپدراگون +888 مجهز شده‌اند، جدیتی دوچندان می‌یابد.

رد مجیک که به عنوان برند سازنده گوشی‌های گیمینگ شناخته می‌شود، اقدام به انتشار تصاویری کرده است که در آنها به سیستم خنک کننده پیشرفته گوشی جدیدش اشاره می‌شود. در یکی از این تیزر‌ها از صفحه گرافینی به عنوان یک فناوری فوق‌العاده پیشرو صحبت به عمل آمده است.

البته صفحه گرافینی در گرمازدایی تنها نیست و سیستم فن فعال نیز همانند دیگر اعضای این سری گوشی‌ها در این مدل هم حضور دارد. به نظر نمی‌رسد که رد مجیک 6 اس پرو در بخش طراحی نسبت به مدل 6 پرو تغییر خاصی را به خود ببیند.

پنل نمایشگر نیز همانند مدل اشاره شده از نوع امولد و ۶.۸ اینچی است. رزولوشن صفحه نمایش گوشی جدید نوبیا به +1080p می‌رسد و نرخ تازه‌سازی نیز برابر با ۱۶۵ هرتز است. همچنین نرخ نمونه برداری لمسی برای یک انگشت ۵۰۰ هرتز است و این میزان برای چند انگشت به ۳۶۰ هرتز کاهش می‌یابد.

گوشی گیمینگ رد مجیک 6S پرو دوشنبه هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*