جیلی امگرند 2022

جیلی امگرند 2022 معرفی شد؛ آشنایی با نسل جدید سدان محبوب چینی‌ها

جیلی امگرند 2022 معرفی شد. نسل جدید امگرند اکنون از لحاظ طراحی ظاهری و سطح تجهیزات به میزان چشمگیری ارتقا پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات این سدان محبوب بازار چین آشنا می‌شویم.

شرکت جیلی به صورت رسمی از نسل جدید امگرند در نمایشگاه خودرو چنگدو 2021 پرده برداشت. این خودرو بر اساس معماری ماژولار کلاس B (BMA) بنا شده است. این سدان چینی توانسته برای نهمین سال پیاپی لقب محبوب‌ترین سدان بازار چین را از آن خود کند و برای جیلی آمار فروش بیش از 3.25 میلیون دستگاه را به ثبت برساند. جیلی امگرند 2022 در نسل جدید از طراحی مدرنی بهره می‌برد و پیش‌بینی می‌شود با قیمت مناسب خود بتواند موفقیت‌های نسل‌های قبلی را تکرار کند.

مشخصات جیلی امگرند 2022

جیلی امگرند 2022

امگرند از سال 2009 تا 2014 به عنوان یک برند مستقل اما زیر پرچم جیلی فعالیت می‌کرد. اکنون جیلی امگرند 2022 در نسل چهارم خود نسبت به نسل‌های قبلی با تغییرات زیادی از لحاظ طراحی و تکنولوژی مواجه شده و اکنون باید آن را یک سدان بزرگ‌تر و لوکس‌تر از قبل دانست. همچنین طول این خودرو 4638 میلی‌متر، عرض آن 1820 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز 1460 میلی‌متر اعلام شده است.

جیلی امگرند 2022

با وجود این که طراحی سه جعبه‌ای پروفایل این سدان چینی محافظه‌کارانه به نظر می‌رسد، اما جلوپنجره و چراغ‌های جلو توانستند نمای با ابهتی را به وجود آورند. همچنین اکنون چراغ‌های عقب LED نیز در ارتفاع بالایی قرار دارند و به همراه اسپویلر یکپارچه توانستند برای بخش عقب نیز طراحی مدرنی را ارائه دهند. جیلی اعلام کرد امگرند 2022 از ضریب درگ هیجان‌انگیز 0.27 و مرکز ثقل پایینی بهره می‌برد.

جیلی امگرند 2022

تصاویر منتشر شده از کابین این خودرو نشان می‌دهند احتمالا طراحان برای طراحی و خطوط افقی متصل‌کننده ورودی‌های هوا از هوندا سیویک الهام گرفته‌اند. جیلی برای جلب نگاه مشتریان چینی در کابین جیلی امگرند 2022 ترکیب رنگ‌های روشن در نظر گرفته و اکنون مشتریان از تکنولوژی‌های جدید برخوردار خواهند بود.

جیلی امگرند 2022

در کابین این خودرو پشت آمپرهای دیجیتال ۱۲.۳ اینچی با نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی نیز به چشم می‌خورد که این نمایشگر از به‌روزرسانی از راه دور و دستیار صوتی هوش مصنوعی بهره می‌برد. از سایر ویژگی‌های کابین این خودرو می‌توان سیستم خالص‌سازی هوا، دوربین دید محیطی و ضبط کننده اتفاقات رانندگی باکیفیت در تریم‌های فول اشاره کرد.

جیلی امگرند 2022

جیلی برای نسل جدید امگرند از پلتفرم BMA استفاده کرده که چنین پلتفرمی توانسته فضای سرنشینان و بار را افزایش دهد. همچنین این پلتفرم تاثیرات مثبتی را روی لرزش، سر و صدا و ناهنجاری و هندلینگ گذاشته است. ترمزها نیز با استفاده از ESP 9.3 بوش ارتقا پیدا کردند. این سدان چینی در حال حاضر از بهترین عملکرد ترمز در کاهش سرعت از 100 به 0 کیلومتر در ساعت بهره می‌برد و ترمزها می‌توانند خودرو را در کمتر از 36 متر متوقف کنند.

جیلی امگرند 2022 اکنون به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری آلومینیومی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 147 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 5 سرعت دستی یا CVT نیز نیروی پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل خواهد کرد. این خودرو در چانگ ژیانگ به تولید می‌رسد و به احتمال زیاد این خودرو به بازارهای جهانی راه پیدا نخواهد کرد؛ چرا که تقریبا در اروپا و امریکا سدان‌های کلاس B عرضه نمی‌شوند. مشتریان چینی می‌توانند این سدان را با قیمتی معادل ۱۳ هزار ۴۵۴ تا ۱۴ هزار ۲۲۷ دلار خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*