پرینتر هوشمند هواوی

پرینتر هوشمند هواوی مجهز به سیستم عامل هارمونی به زودی معرفی خواهد شد

پرینتر هوشمند هواوی مجهز به سیستم عامل هارمونی به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. در ادامه با امکانات این چاپگر هوشمند هواوی آشنا می‌شویم.

شرکت هواوی طی سال‌های گذشته برای توسعه و تولید محصولات هوشمند و جدید سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای را به انجام رسانده و به همین دلیل سبد محصولات این غول فناوری چینی همواره در حال گسترش است. در همین راستا هواوی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک یک پرینتر هوشمند مجهز به سیستم عامل هارمونی را عرضه کند که با فناوری‌های نوآورانه خود می‌تواند بازار پرینترهای هوشمند را متحول سازد.

جزئیاتی از پرینتر هوشمند هواوی

اطلاعاتی که در اپلیکیشن AI Life منتشر شده حاکی از آن است که پرینتر هوشمند هواوی طی ماه میلادی جاری معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. این محصول جدید هواوی از طراحی با رنگ سفید بهره می‌برد و کارکردهایی چون کپی و اسکن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همچنین این پرینتر هوشمند هواوی از ارتباط وای فای و چاپ بی‌سیم از طریق اپلیکیشن مخصوص نیز برخوردار خواهد بود.

در کنار قابلیت‌های معمول که این چاپگر هواوی در اختیار کاربران قرار خواهد داد، هواوی این پرینتر هوشمند را به سیستم عامل هارمونی مجهز کرده تا برخی قابلیت‌های نوآورانه را در اختیار کاربران قرار دهد. البته هواوی تا به امروز به شکل رسمی زمان معرفی این چاپگر را اعلام نکرده، اما به احتمال زیاد در ماه سپتامبر مراسم رونمایی از آن برگزار خواهد شد.

پرینتر هوشمند هواوی

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد هواوی در کنار این چاپگر هوشمند از محصولات دیگری چون گوشی‌های سری نوا 9 و کامپیوتر All-in-one نیز طی ماه میلادی جاری پرده‌برداری خواهد کرد.

گفتنی است سیستم عامل هارمونی به عنوان سیستم عامل اختصاصی هواوی محسوب می‌شود که برای اهداف بزرگی طراحی شده است. در واقع هواوی این سیستم عامل را فقط برای گوشی های هوشمند طراحی نکرده و سایر محصولات نظیر ساعت هوشمند، تبلت، تلویزیون و چاپگر نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

سیستم عامل هارمونی با اتصال وسایل هوشمند مختلف می‌تواند یک ابردستگاه (Super Device) را به وجود آورد که با ایجاد یکپارچگی بی‌نظیر میان دستگاه‌ها، فرایند انتقال اطلاعات میان آنها را به بهترین شکل ممکن خواهد ساخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*