تلگرام

تلگرام به آمار دانلود بیش از یک میلیارد بار در سراسر جهان دست یافت

تلگرام که به عنوان یکی از پیام رسان‌های محبوب در جهان محسوب می‌شود توانست آمار دانلود بیش از یک میلیارد بار را در جهان به ثبت برساند.

تلگرام که در ماه‌های پایانی سال 2013 میلادی راه‌اندازی شد توانست طی مدت کوتاهی با استقبال کاربران به یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین پیام رسان‌های جهان تبدیل شود. این پیام رسان به تازگی آمار دانلود بیش از 1 میلیارد بار را به نام خود به ثبت رساند. هند همانند واتس اپ به عنوان بزرگ‌ترین بازار تلگرام محسوب می‌شود و 22 درصد از سهم آمار دانلودهای این پیام رسان به کاربران هندی اختصاص دارد.

ثبت آمار بیش از 1 میلیارد دانلود برای تلگرام

بعد از کشور هند، روسیه و اندونزی با داشتن سهم 10 درصد و 8 درصد از دانلودهای تلگرام توانستند جایگاه‌های دوم و سوم را از آن خود کنند. میزان نصب این پیام رسان در سال 2021 به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده و در نیمه نخست سال 2021 حدود 214.7 میلیون نصب جدید برای این اپلیکیشن به ثبت رسیده که در مقایسه با 133 میلیون نصب در مدت مشابه سال 2020 از رشد 61 درصدی حکایت دارد.

گفتنی است تعداد نصب تلگرام با آمار کاربران فعال این اپلیکیشن یکسان نیست. همچنین تلگرام اعلام کرد تعداد کاربران فعال در ماه این پیام رسان تا اوایل سال 2021 حدود 500 میلیون کاربر بوده است، اما به دلیل عملکرد ضعیف واتس اپ در مورد سیاست‌های حریم خصوصی میزان آمار دانلودهای تلگرام به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد. در واقع تلگرام طی ماه‌های اخیر بیش از پیش در کشورهای مختلف توسط کاربران دانلود شده است.

شرکت Telegram که اخیرا در شهر دوبی امارات استقرار پیدا کرده در ابتدای سال 2021 توانست بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه جذب کند و اکنون توانست به پانزدهمین اپلیکیشن جهان با آمار دانلود بیش از 1 میلیارد بار تبدیل شود. در این لیست نام اپلیکیشن‌هایی چون واتس اپ، مسنجر، فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت، اسپاتیفای و نت فلیکس نیز به چشم می‌خورند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*