باتری ریلمی GT مستر ادیشن

نتایج تست باتری ریلمی GT مستر ادیشن منتشر شد

ریلمی چندی پیش از Realme GT Master Edition با طراحی خاص رونمایی کرد. در این مطلب می‌خواهیم به نتایج تست باتری ریلمی GT مستر ادیشن و سرعت شارژ آن بپردازیم.

ریلمی GT مستر ادیشن به یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است . باتری این گوشی در مقایسه با نمونه مورد استفاده در نسخه اکسپلورر ادیشن ظرفیت کمتری دارد که البته با توجه به حضور تراشه کم مصرف اسنپدراگون 778G پذیرفتنی است.

تست باتری ریلمی GT مستر ادیشن

باتری ریلمی GT مستر ادیشن

اکثر رقبای نسخه مستر ادیشن ریلمی GT از باتری ۴۵۰۰ یا ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برند و به همین خاطر اینگونه به نظر می‌رسد که نماینده ریلمی در این بخش دست پایین را دارد، ولی نتایج تست باتری چنین چیزی را نشان نمی‌دهند.

Realme GT Master Edition توانست با یک بار شارژ کامل تا ۲۰ ساعت به پخش ویدیو ادامه دهد که یکی از بهترین رکور‌د‌ها در این دسته از گوشی‌ها به حساب می‌آید. در تست وبگردی نیز ریلمی جی تی مستر تا ۱۴ ساعت ما را همراهی کرد. رقبای این گوشی در این قسمت عمدتا نتایج بهتری را ثبت کرده‌اند. این در حالی است که نرخ تازه‌سازی نمایشگر در این تست روی ۶۰ هرتز قرار داشت.

باتری ریلمی GT مستر ادیشن

همچنین یک بار شارژ انرژی مورد نیاز برای حدود ۲۹ ساعت تماس صوتی 3G را در اختیار ریلمی جی تی مستر قرار می‌دهد. عملکرد نماینده ریلمی در این بخش متوسط ارزیابی می‌شود. روی هم رفته این گوشی توانست در تست باتری وب‌سایت GSMArena امتیاز ۱۱۴ ساعت را کسب کند.

سرعت شارژ Realme GT Master Edition

اگرجه ریلمی مستر قوی‌ترین گوشی خانواده GT نیست؛ اما از سریع‌ترین شارژر تجاری ریلمی با توان ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند و خوشبختانه آداپتور مربوطه نیز در جعبه گوشی قرار گرفته است.

شارژ کامل گوشی تنها ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. البته گوشی پیش از نمایش دادن پیام «شارژ شد» تا چند دقیقه دیگر به شارژ شدن ادامه می‌دهد. با توجه به اینکه ریلمی در تبلیغات خود اعلام کرده بود که باتری GT Mater در مدت ۳۳ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود،‌ هیچ خرده‌ای نمی‌توان به آن گرفت. جی تی مستر با یکی از سریع‌ترین سیستم‌های شارژ سریع بازار همراه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*